fredag 12. oktober 2012

S M I L E - its F R I D A Y ♥

Litt flytting på bord ( sidebord fra TM Design) i stuen
og som da selvsagt gjør at jeg må flytte på alt av 
ting og tang. Nå venter jeg bare på noen fantastisk flotte 
bøker, bla DENNE fra Amazon som skal ligge 
akkurat på dette bordet..en liten stund iallefall. 
Tips også om det beste duftlyset: L I N A R I 
( lukter som en herreparfyme faktisk.. ) 




JIPPI!!! 

UKENS beste dag er her - FREDAG
(helt til mandag kommer for da er mandag best.. haha ) 

Nå er det noen timers jobb i joggedressen, før jeg hiver meg 
i dusjen, sveiper over huset og tar en kvikkryddings. 
Så hente Tomine på SFO, før vi reiser og 
gjør helgens innkjøp. I dag gidder jeg ikke lage noe 
middag, så tenkte vi skulle hive oss på nachos bølgen
så jeg får finne en oppskrift på det. Når vi er ferdig med 
middag på fredager er jeg som regel så stappet at jeg 
ikke orker noe godis, men ikke i kveld.. 
I dag skal vi se på tv, ha plass i magen til snop og 
jeg skal iallefall se på Skavlan. 

Den nydelige vasen som faktisk er den fineste
EVER, er fra Riviera Maison og du finner
den ved å klikke : HER


Lørdag morgen har jeg lyst å ha frokostgjester, så jeg 
får se hva jeg rekker i dag. .. 
Hjemmelaget scones er så utrolig godt, men må spises med 
en gang, og da er det godt med litt hjelp. 

Well.. got to go - så riktig god fredag, og 
ses plutselig.

- veronica -




15 kommentarer:

  1. Så fint det ble - og vasen med de vakre blomstene er nydelig! Kos dere med fredag, og med frokostgjester i morgen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. GOD MORGEN Ranja.. takk takk..

      elsker vasen.. ♥ blir nye blomster i dag.. disse er biiiittelitt slitne nå.. hehe..

      ha en deilig weekend du også..

      vera♥

      Slett
  2. Høres ut som en god plan . God helg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Supergood helg til deg også!

      Slett
  3. Hei, Enig med deg, nydelig vase! Alltid inspirerende å titte innom deg. God fredag fra Siv;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja endelig fant jeg den som jeg har lett etter så lenge.. rund fiskebollevase.. perfekt!!

      Tusen takk Siv.. så hyggelig.. ha en fin fin fredag.

      Slett
  4. Maria Williamsoktober 12, 2012

    Super blogg du har! Har fulgt med på bloggen din en stund, og den er 1 av 2 blogger som jeg følger med på. Er ellers ikke noe bloggmenneske selv, men siden vi har samme smak, er det mye bra inspirasjon å hente fra bloggen din :-) Boken du venter på er for øvrig en FANTASTISK bok som jeg også har i stuen min :-)

    Ha en super fredag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maria

      Tusen takk for veldig hyggelig hilsen. Det er veldig gøy å kunne inspirere, så da blir jeg glad. ♥

      Jeg gleder meg såå til bøkene, for jeg har sett de i butikker, og håper de er like lekre inni som utenpå.. Elsker sånne bøker.. ♥

      Ha en riktig fin uke, og takk igjen for din hilsen.

      - veronica -

      Slett
  5. Hei:) Hvor kjøper du Linari lys? Har lett overalt! Super flott hos deg:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      jeg hadde aldri hørt om det tidligere, men jeg har kjøpt i Hønefoss. Hos den Gylne Fe. Se på deres facebookside, for jeg tror de sender. ..

      lukter himmelsk, og nå vil jeg ha duftepinner, og parfymen.. også sa de det kom nye lukter til jul..
      jippiii

      lykke til!!

      -veronica -

      Slett
  6. Du har så flotte bilder (og selvfølgelig ett flott hjem)! Det konsoll bordet du har på dette bildet er meget pent....;)
    Ha fortsatt en strålende kveld!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
    Svar
    1. så hyggelig.. konsollbordet er utrolig flott, solid og tungt.. veldig glad i det også..

      happy monday

      Slett
  7. Hallo, igjen.. Håper det er greit at jeg linket TM design på mitt blogg innlegg!? (Hvis ikke sletter jeg det)
    Kos deg videre:)!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tone.. klart det er greit!!

      takk takk

      Slett
  8. Hej heter Lisa bor i sverige..du har en sån fin blogg o fint hjem...En fråga..

    Din lampa på ditt sidobord med bok o doftjus som lukat herrparfym.

    Var kommer lampan i från gillade att lampfoten var i crome eller silver o svart skärm.

    Tacksam för svar o tack för du visar din fina blogg.

    Mvh
    Lisa

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥