fredag 5. oktober 2012

så vakkert så vakkert


De nydelige konsollbordene vi fikk inn her om dagen 
fikk ben å gå på, så alle solgt, og noen allerede
levert. Dette bilde fikk jeg fra en kunde, og 
det var bare så lekkert, så jeg har fått
lov å vise dere. 

Nå venter jeg på familien som kommer hjem fra jobb
( Tomine har blitt med pappa på jobben 2 dager ) 
så skal jeg ta de med på Peppez så starter 
vi fredagen der, før vi tar resten hjemme i 
kosekroken i stua. 

Happy fredag alle


PS: Carma åpner nettbutikken i kveld etter oppussing
og jeg tror jeg døøøøøør uten den lekre skinnbuksen 
som du kan se HER

( jeg er jo besatt av skinn etter min evigvarende Crush
på Morten Harket.. sukk.. hadde han kommet i dag 
med skinnvest, skinnreimer, og den superslitne jeansen
sin så hadde jeg nok smeltet ja.. haha.. ) 


7 kommentarer:

  1. Suuuper fint bord!! Får "stikke innom" butikken å kikke.. Er i ferd med å innrede en ny stue, så trenger litt inspirasjon!!
    (Kom gjerne med innspill)
    Ha en fortreffelig fredagskveld!!!
    Tone-C

    SvarSlett
  2. Jeg syntes fargen på veggene var fin også- vet du hvilken det er?

    SvarSlett
  3. Hei. Var veldig fint konsollbord:) Lurte på hvilken farge du har malt på veggen her? Nydelig farge. Kjempe fint om du hadde svart på bloggen:) tusen takk:) Lurte også på hvor speilet er kjøpt?

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Hvor er det fine speilet fra??

    SvarSlett
  5. Dette bordet hadde passet PERFEKT i hallen. Pris?

    SvarSlett
  6. Enig! Hvor er speilet fra? Og hvilken farge er d på veggen. Mvh

    SvarSlett
  7. Hei, hei :)

    Lurer også på fargen på veggen ;) Den så nydelig ut!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥