mandag 29. oktober 2012

Say Pliiiiiiiis

Vi får være som vi er, 
og vi får streng beskjed av fotografen
og å si PLIIIIIIS, så når vi hadde gjort det ca 13 ganger,
 ser jeg at holding og selve smilet begynte å bli litt slapt.. haha




Hei bloggen

Jeg rakk aldri innom igjen i går. Og helgen har gått så det suser.. 

I går var vi på jentetur til Hadeland Glassverk med Tante S, 
og brukte nesten hele dagen der. Vi var på cafe og spiste de beste kanelboller i verden, drakk kaffe, var på julehuset
 og kremmerhuset. Julegaver ble kjøpt, og jeg er snart i mål.

#husmorpoeng


Gårdagens meg: sko/Ugg bukse/7jeans jakke/BBY
Deiligste cardigan/Sand ( kjøpt HER )rosa shirt/Abercrombie
( det andre er kjøpt i London ) 
Tomine: Zara og kåpe Chill Norway



Tomine sto for bildene denne gangen, men tante
knipset bilde når vi tok oss en hvil på sengen i 
Interiørhuset, som nå også er julehuset. 
( Anbefaler alle som er der å ta en titt.. jeg kjøpte
noen nydelige tyttebærhjerter, engler, 
julekuler ( smelt.. så fine ) og sengeteppe 
som du ser på bilde under. Dette ble min julegave 
fra barna i år, men det er allerede tatt i bruk. 



Jeg i -heltsikkertviktig- samtale med flinke Susanne 
som alltid har tid og er veldig hjelpsom selv om vi 
bråker og spør mye år vi rusler innom Interiørhuset
( må også julegavetipse om Durance skyllemiddel - 
Lime/Blossom (ny!!)til sengetøy.. heeelt fantastisk.

( sjekk ut for spøkelser når du er her.. det 
er visst noen som har bodd her tidligere.. buuuhuuuu ) 



Lille Tomine lo godt for seg selv når hun tok bilder, og 
vi så jo hvorfor når jeg så gjennom kamera i går kveld.. 
haha.. dette er et av ca 10 bilder med finger i nesa.. 


JULETIPS:

Jeg må få tipse dere om Lysfesten på Hadeland Glassverk 
som er på torsdag.. 50 000!!!!! lys tennes, og 
det er helt fantastisk å se når de slår dette på. 

Det serveres varm suppe, og det er utrolig koselig
der på denne dagen.. også har vi jo fått snø 
på Hønefoss.. Vi skal iallefall, og det har blitt
en tradisjon for oss.. NÅ er det lunsj, 
lese litt aviser, og mer jobb som varer 
utover kvelden. 


Ønsker dere en riktig fin uke. 

- veronica -


3 kommentarer:

  1. Så ut som en kjempekoselig søndag og likte det nye sengeteppet ditt ;)). Tomine er jo bare så skjønn og litt av ei tøysejente ser det ut som hehe :D.

    SvarSlett
  2. Hei skjønne du :)

    Ser ut som dere hadde en helt topp tur. Er jo så mye flott der.
    Vet du hvor bamsen hun holder på bildet kommer fra? Den var helt skjønn, og noe min datter hadde kommet til å elske. Hun er sååå glad i kosedyr.

    Ha en forsatt fin uke :)

    Klem , Tone

    SvarSlett
  3. Jeg må virkelig ta turen til Hadeland Glassverk snart skjønner jeg. Født og oppvokst på Ringerike, og har aldri vært der. Jeg er nesten litt skamfull ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥