søndag 14. oktober 2012

She only wants to rock



Tomine er ikke noe utemenneske.
 Hun elsker å tegne. Elsker å danse. Elsker å leke med bamser. Det hun elsker aller mest er å rocke til AF1.
 Som bilde viser..

Men jeg har klart å få henne med en liten tur ut, 
så selv om hun blir sint som en tyrk så må hun ut. 
Det hjelper bittelitt med tursekk og termos..

Morningens høydare er nok at kjølehjørne fra Norpool 
sa takk for seg i natt. Det er ikke engang 3 år gammelt,
 og helgens innkjøp lå og koste seg i varmegrader..
 Søndagsmiddag bye bye!! Gud bedre så kjiiiiipt!!

Men- da blir det endelig ryddings.. 
Og DET trenges! 

God søndag!

2 kommentarer:

  1. Kjedelig :-( Kjøp kjøleskap med en gang..vet ikke hvor mange ganger jeg har reparert mitt kjølehjørne..kan love deg at d blir ikke siste gang :-(

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg vet.. det var MANGE som advarte oss, men kjøkkenet er tegnet med kjølehjørne, så jeg vet ikke om man kan endre dette..

      utrolig KJIPT, og nå sitter vi uten kjøleskap, og det er bare grrrrrrrrrrrr

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥