mandag 8. oktober 2012

Speil speil på veggen der...



Hei bloggen.

Jeg var ikke død i går, selv om det føltes sånn, etter 
å ha feiret naboens 40 års dag, men vi brukte dagen 
i går på sofa kos nonstop. Vi hadde barnefri helt til 
i dag tidlig, så vi nøyt en hel dag med filmer, godis, 
ferdigmat, og hverandre. Rett og slett herlig. 
Jeg synes det blir tyngre og tyngre for hver gang jeg
er ute på fest, og bruker virkelig lang tid på å komme
meg igjen, for jeg er så trøtt, sliten, og posene 
rundt øynene ligner bager, og blir sjelden borte før 
4-5 dager etter.. høres ut som jeg drikker til jeg
stuper, men det gjør jeg altså ikke, men det er noe med
å bli eldre, og jeg tåler det virkelig IKKE.
Jeg er rett og slett litt for sliten nå om dagen til 
å delta på nattlige syssler.. hehe.. 

Om få dager ( fredag ) kommer disse speilene til oss, 
og de er ingenting annet en fantastiske. De er enormt 
store, og helt utrolig flotte. Jeg tok bilder av de 
når jeg var på fabrikken i Kina, men de er jo da ikke ferdig 
på bildene, men jeg har valgt sort finish og oak 
( se bildene nederst )

Speilene måler 106x5x106 cm og koster kr 6000,- 
Jeg skal ha et hjemme hos meg, og om jeg så må bygge
en vegg for å få plass så gjør jeg det.. 
Men jeg tror jeg har the perfect place. 



Bildene viser speilene i 
whitewashed oak finish og i sort. 

Er det ikke lekkert?

Nå skal jeg jobbe litt til før jeg tar kvelden og 
leser boken min.. Er jeg riktig heldig får jeg 
servert en kopp te, før jeg pakker ned for i kveld. 



Ønsker dere alle en riktig fin uke.

- veronica -



4 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen her. Det er nok alderen ja ;)
    Kanon fint speil, liker stilen din, du har veldig mye fint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ hyggelig.. da blir jeg glad.

      ja det er grusomt... nå er det tirsdag.. fortsatt poser under øyne ( og over, ) og veeeeeldig trøtt.. hehe..

      ha en fin dag.

      Slett
  2. Kjempe stilig speil! :)
    Kommer det i flere farger etterhvert?

    Mvh.
    Stian N. Moen

    SvarSlett
  3. hva er pris på speilet?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥