søndag 21. oktober 2012

Still in London


Våre venner har reist hjem, og shopping er unnagjort.
 Nå er det sightseeing på buss som står for tur. 
Jeg gleder meg veldig!!

Macroner fra Laduree må vi også rekke å spise..
 En nydelig liten Laduree cafe så jeg i Covent Garden. 
Man har jo lyst å spise hele huset!


Bilde av meg foran telefonkiosk utenfor nydelige Ralph Lauren.
 I går ble julegaver kjøpt der i interiøravdelingen, 
og vi er snart ferdig med alle gavene. TENK DET!!

Happy søndag, ses på Instagram!

2 kommentarer:

  1. Snälla Veronica?! För det är väl vad du heter???
    Jag letar så jag blir tokig på instagram!!!!!
    Vad heter du där??
    Svara gärna på min blogg evalevabo eller min instagram evalevabo. Jag vill gärna följa dig.
    Kram Eva

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥