torsdag 25. oktober 2012

T O R S D A G

Bilder fra TV stuen vår nede.
Lampe, speil, sofa og brett fra TM Design 



God morgen 


Jeg har helt misset dager, timer, og ikke minst at jeg
har macroner i kjøleskapet kjøpt i London på fineste 
Ladurèe. HVORDAN er det mulig å glemme det? Jeg skal 
iallefall ha verdens beste lunsj i dag.
Nå er det iallefall torsdag, og snart helg, og 
jeg gleder meg til å være med ungene og bare kose oss.





I dag er det foreldremøte på skolen for Tomine og jeg er 
spent på hvordan hun er og om alt går så greit som vi tror. 
Ellers så går dagen med til jobb, vaske verdens største 
haug med klær ( det er det værste med å reise bort ) 
og gjøre klart litt til helg. 

Vi har forresten fått inn noen så lekre speil til TM Design 
at jeg har aldri sett så flott, men de er så store så jeg
klarer ikke løfte de, så bilder kommer når jeg har 
fått de hengt opp. Jeg er så spent på om jeg får 
til å ha et på badet over badekaret, men det må jeg 
vente med å se. 


Et av duftlysene jeg kjøpte i London fra Ralph Lauren.
Det lukter så utrolig godt, og er stooort og skikkelig 
tøfft og perfekt i tv stuen. 


ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN DAG-

Bare så dere vet det så er det 
36 dager til 1. desember

- veronica -



5 kommentarer:

  1. Proffe bilder flilnka! =) Kos deg med makronene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Etter år med redigering, og tusenvis med bilder, så skulle det vel bare mangle om man ikke blir bittelitt god..

      ha en fin fin dag og deilig weekend.

      klem på deg.

      Slett
  2. Nydelige bilder, du har det virkelig lekkert! Fint duftlys også. Ønsker deg en fin dag :-) Klem fra Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk Camilla.. ønsker deg en fin fin weekend.

      Slett
  3. Hadde jammen ikke hatt noe imot å sitte i den flotte tv stuen din Veronica :) <3. Dette sorte speilet som er på bildene her over elsker jeg :), har du det på lager eller får du det inn i igjen? Går det an og få det sendt bortover til Kristiansand? (På mitt ansvar seff) :) Og får du inn Dina kommoden i helsort igjen, vet du sånn cirka når? Den er jo også bare helt nydelig :), men så er det meget vanskelig å finne møbler jeg ikke liker hos deg da... :))

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥