søndag 14. oktober 2012

Ut på tur - s♥ndag

Lille Tomine foran huset i dag, som endelig er 
shinet og klart for vinteren.



Jeg kan ikke huske sist jeg har vært på søndagstur 
med Tomine, så i dag hadde jeg bestemt at vi skulle 
UANSETT vær og vind.. Det startet ganske så bra, 
selv om det var kaldt men til slutt regnet vi bort, 
så da løp vi hjem og tok bilen til Plantasjen.
Der har de begynt med JULEPYNT så det var nisser 
over alt.. Er ikke DET vel tidlig?? Jeg blir iallefall
ikke veldig fristet.. 



Med tanke på kjølehjørnet vårt som er kaputt, så
reiste vi videre på Cafe Clint, drakk kakao med krem 
og spiste middag her, siden svett gulost og 
surt kjøtt ikke helt kom til å slå an.. 
Bare vi jentene helt til storebror syklet forbi, 
så kom han innom også. 
Tomine ble nesten helt skrekkslagen når hun så 
at han syklet forbi .. så hun knuste neste vinduet
for å få han inn.. stakkar så søt.. 

NÅ er det work work work, resten av kvelden, nå som 
far i huset er hjemme igjen, så da går jeg på kontoret
og åpner massevis med mailer. 

Håper det blir tid i kveld til å leie en film 
fra Altibox ( DENNE ) for den ser såå fab fab ut. 
Særlig MR. P har gitt klart utrykk for at dette er 
en film han bare MÅ se.. hehe.. 


8 kommentarer:

  1. Nydelig inngangsparti :) Hvor har du kjøpt de store sorte pokalkrukkene ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. De er kjøpt i Drammen eller Lier et sted.. jeg husker ikke helt hva det heter, men fra et hagesenter..

      ha en fin mandag. .

      Slett
  2. Jenta di er så pen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. ditto my friend.. ditto..

      Slett
  3. Så koselig med søndagstur. Vi var også ute på tur i dag og da sluddet det! Godt komme inn og fyre på peisen da :-) Det er ALTFOR tidlig med jul nå, er klar om en måned, men ikke før!

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg elsker virkelig høsten.. det er så deilig å komme inn, selv etter en riktig kort tur..

      Jeg er klar til jul 1. desember.. da setter jeg opp juletre ( jeg har jo fake ) også er vi i gang.. men jeg pakker den ned igjen også da ca 6-7 dag jul.. da er jeg ferdig!!

      ha en fin uke søte deg..

      klem tilbake.

      Slett
  4. Hvilken genser har smukka på seg? Fin!
    Lea

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lea

      smukke har på seg en ullgenser fra Salomon tror jeg.. må sjekke..
      kjøpt på babyshop eller noe.. litt tykk og god ull..

      - veronica -

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥