lørdag 20. oktober 2012

Victorias Secret


God morgen!

I går var atter en fantastisk dag. 
Jeg elsker denne byen mer og mer. 
Jeg skjønner godt alle dere som har sendt meg mail med 
tips og info om London hvorfor dere ELSKER denne byen!

Bak disken på Victoria Secret



Vi bor rett ved Victoria Secret, og i går ble vi målt 
opp så nå er ENDELIG riktiktig BH str med meg hjem.
 Priser som er lavere enn Lindex, og en butikk som 
er fab fab fab.


Se når jeg er i prøverommet.. Med den svarte tapeten. 
Kunne ikke annet en å le jeg... Haha.. Utrolig flott.



Vi var også i Ralph Lauren butikk på 7. Etg..

 Vi var der i flere timer.. FOR EN BUTIKK... AALDRI sett lignende verken på bilder eller real life. Bilder kommer..

Vi gjorde så masse gøy i går og tok mye bilder!

Nå skal jeg ut å hente kaffe før jeg vekker 
mannen og tar en ny dag i London ..

 Happy lørdag!

5 kommentarer:

  1. Imponert over stilen din og alt du får til:-)
    Et kjapt spørsmål jeg lurer på er: Har du flere Celine vesker? Jeg venter på min svarte:-) Og ser plutselig to innlegg hos deg, med to ulike Celine vesker. :-)

    Kos dere i London:-)

    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Sikkert fint for de rike, mente selvfølgelig; vi rike!

    SvarSlett
    Svar
    1. Akkurat.. vel.. nå er det sånn at på Victoria Secret, så har de lavere priser enn på Cubus her i Norge, så det vel verdt et forsøk, om du da ikke er for rik, og ønsker deg dyrere undertøy da.

      - veronica -

      Slett
  3. Åh, lyckliga du som är i London...har du Hunnit med Harrods? Har du tur har de börjat sälja julsaker! :-) Njut nu! Kram Charlotte

    SvarSlett
  4. Dersom du liker RL i London, kan jeg varmt anbefale Ralph Lauren butikken i Chicago, DET er butikk det. Med en fantastisk RL restaurant vegg-i-vegg. LOVE <3

    Siri

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥