søndag 18. november 2012

Can't help myself ♥


Bilde lånt fra bloggen KARNAS HUS 



Det er altså så knakende gøy å se "mine" møbler 
rundt om og særlig når de kommer på bloggen 
til en av mine favoritter.. som vår 
Ladyluck diningsofa i fargen sand du ser på 
bilde over her.


Karnas Hus er faktisk en av grunnene til at 
jeg begynte å blogge for snart 4 år siden,
 og jeg husker at jeg ble helt bergtatt 
av den vakre utsikten, de superlekre bildene,
og styling som var heeelt nydelig hos denne 
damen.. jeg vet enda ikke hvem hun er 
men lekkert hjemme.. DET har hun, så ta 
deg en stund å se på all herlig inspirasjon 
hun har gitt meg i mange år nå.. 


GOD SØNDAG 



5 kommentarer:

  1. Neimen så koselig.....Det var snilt av deg, og veldig fornøyd med sofaen er jeg også....<3 <3

    God søndag til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Utrolig mye fint dere har i TM design! Gleder meg til møblene her i huset skal byttes, men det får bli når småttisene er blitt litt større;)
    Jeg begynte faktisk å lese interiørblogger pga Karnas hus og fulgt henne de siste 4-5 årene:) Og nå leser jeg mange blogger daglig og føle nesten jeg kjenner dere haha:)
    Ha en fin søndag!

    Lisa Marie

    SvarSlett
  3. Sånn har vi det ja...vi blir stadig bergtatt i
    bloggverden;D
    Fint her inne hos deg og ;D
    Klem fra Beate

    SvarSlett
  4. Vilket sammanträffande! Såg detta inne på hennes blogg och "kände på mig" att ni har nåt gemensamt.
    Både du och Karna har inspirerat mig i många år och jag minns när jag såg ditt hallgolv för första gången för längesen och blev helt såld och letade land och rike runt för att få se det "live". Tyvärr blev det inte detta golv i vårt nya hus utan ett svart/vitt men jag beundrar dig så och din smakfulla stil!
    Kram och ha en underbar vecka!
    Hälsningar, Judita

    SvarSlett
  5. Helt enig, fantastisk fin blogg!
    Fine møbler til folket som vi sa ;-)
    Ha en super dag!

    Marianne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥