mandag 19. november 2012

Christmas party with the girls

Christmas party with the girls
Collage laget av meg med bilder fra google, Carma.no 
og ettika


Julebordsesongen er i gang for mange, og jeg gleder 
meg kjempemasse til TM Design sitt julebord.. ( !! ) 
haha.. ikke riktig enda.. det er jo bare meg, 
så enn så lenge så blir julebordet med jentene
årets fest i desember..

Jeg er ganske kjedelig i klesveien tror jeg,
og finner frem same old same old

For litt siden investerte jeg i en helt fantastisk 
skinnbukse fra Carma.no,som du ser bilde av her
 i collagen og DEN har jeg tenkt å bruke masse
 i tiden fremover. Jeg bruker den til fest, til 
daglig, hjemme osv.. jeg bruker den snart alltid.. 
hehe


Jeg har allerede skoene, jakken fra Patrizia Pepe 
kjøpte jeg hos Carma fjor, blusen leter jeg etter, 
og armebånd har jeg kjøpt HER. Eneste jeg mangler er 
vesken, og DEN tror jeg finnes på Azessories el. 
så er jeg i grunn ready set go!!

Likte du antrekket? 


16 kommentarer:

  1. Det var ikke annet enn dritfint for å si det mildt!!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. helt enig monica. ♥

      Slett
  2. Lekkert! De skoene vil jeg også ha!!! Hvor er de fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. De er kjøpt i Kina på min reise der.. De er ikke fra noe merke egentlig.. men jeg søkte på ebay på crystal heels, og da finner du neste like..

      Slett
  3. De skoene der hadde trivdes særdeles godt i min garderobe også ser jeg...:) Hvor er denne moroa fra?

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  4. Så vakre ting .. kunne hatt alt her jeg

    SvarSlett
  5. Kjempe kule og lekre klær, ønske meg slik jeg også : )
    Klem Beathe

    SvarSlett
  6. Kjempestilig!! Litt gull og glitter blir aldri feil i julebordsesongen;);)
    Hvor er de flotte skoene fra, forresten?

    Hilsen Sidsel;)

    SvarSlett
  7. Heisan
    Lekker lekkert.:-)
    Da har jeg nok en gang fått bestilt meg en bok gjennom deg og dine rabattkoder, kjekke disse rabattkodene dine! Denne gang ble det Slettvoll sin bok som jeg har ønsket meg lenge.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ER det sant?? nå ble jeg glad.. Det er ganske stor prisforskjell med 40% så jeg er kjempeglad for å kunne "dele" ut på bloggen når jeg har litt tid. ♥

      kos deg med boken.. den er fantastisk!

      Slett
  8. Hallo:)!
    Takk for en hyggelig samtale:)!
    Kjempe fint antrekk:))!! De skoene er jo bare helt rå:)!! Hvor har du kjøpt de? Veldig fine negler du har forresten:))!!
    Er straks på vei til Ikea for å kjøpe trekk, og kanskje teppe:)..
    Stor klem Tone-C

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme Tone.. blir spennende å se om du finner noe.. trekket er lekkert, og da blir teppe flott.. skal se at det blir perfectos med bordet du allerede har.. ♥

      lykke til.. ♥ si fra om det er masse julepynt som en mååå ha da..

      Slett
  9. Likte antrekket i høyeste grad.Kuuuuult med skinn !!!

    Sylvi :)

    SvarSlett
  10. hærlig outfitbilde! Hvor er konvolutt-veska fra?:-)

    SvarSlett
  11. I have read some just right stuff here. Definitely worth
    bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you put to create this sort of magnificent informative site.


    my web site steinzeitdiät

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥