søndag 4. november 2012

David Andersen




Endelig ferdig med Tomines rom!! 

Men nå er det for mørkt til å ta bilder. 
Gjør det i morgen..

Vi har fått satt opp et konsollbord på soverommet som
 ga plass til tuner, litt pynt og et par av mine fiiine 
nye sko fra David Andersen., jeg er så glad jeg fikk tak
 i disse fra Bianco.. Såå fine!

Far i huset er på farten, så storebror har laget pizza, lillesøster er nybadet, og vi er alle klare 
for søndagskos.

Husk SOLSIDEN kl 20!! 

Ønsker dere en flott søndag.. Ses i morgen!

3 kommentarer:

  1. Hallo:)
    Ah... Kan tenke meg det blir flott! Det er jo bare SÅ gøy å holde på med slike ting, heldig du som importere møbler selv:)!! Jeg vil tro det er vanskelig ikke å bytte ut noe, det hadde iallefall jeg hatt vansker med:))!! Stadig noe fint;))!!
    Kos dere masse videre denne søndags kvelden:)
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  2. Lekre, lekre, lekre sko!!! Vil og MÅ ha!! ;))

    SvarSlett
  3. Heii:) Du har en fatastisk inspirerende blogg!
    De flotte bildene du har hengende i stuen, svart med barokk utseende, hvor er de å få tak i?

    - Carine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥