torsdag 1. november 2012

Dining sofa ♥

Kitch Dining sofa - str. 180x90x92 cm - sittehøyde 50 cm  

Pris kr 7000,- 
( putene i ryggen følger med ) 


Good morning


Det er så mange av dere som ber meg legge ut bilder av 
alle møblene vi har i TM Design, og jeg har store planer
om å gjøre dette, men det blir glemt. 

: i dag tenkte jeg å legge ut masse bilder 
med info om alle møblene, så kan dere sende meg mail hvis 
det er noen spørsmål, eller kommentere under bildene. 

Jeg starter med en av våre bestselgere:



Kitch dining sofa 

str 180 cm lang, 90 cm dyp, og 92 cm høy
Pris kr 7000,-

Denne kommer også inn til oss i januar i 
str. 250 cm pris kr 8000,- 
( ved bestilling før 1. desember ) 

9 kommentarer:

  1. Hei !
    Jeg lurer på hvor jeg kan se absolutt alle produktene dere har i TM design? Savner en "liste" med bilder og pris... Skjønner ikke helt hvor jeg skal "klikke meg" til det dere har.

    Vet at dere legger ut mye på facebook, men der må jeg ærlig innrømme at jeg nesten ikke gidder å sjekke da jeg sjelden er inn...Dere har jo så mye fint, men tror dere vil nå mange flere hvis dere lager en oversikt på f.eks bloggen :-)Jfr. Carma sin blogg....

    Du har en suuuperfin blogg !!!

    Hilsen Trondhjemsdame

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei

      Jeg er helt enig, men vi bruker vår facebookside, og denne bloggen er ingen salgskanal for TM i grunn. Vi holder på med nettside, men det tar veldig lang tid, men det kommer. Inntil da er det kun da facebook...

      ha en fin fin dag.

      veronica

      Slett
  2. Hallo:)!
    Må bare si at det er så fint med naglene nederst på sofaen, det gjør susen:)) Kjempe fine møbler!
    Leste forrige innlegg, jeg trodde det var en slags "salgs side" jeg, TM Design.. Viste ikke at det ligger mer ute på Face..:)
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  3. Takk for raskt svar :-)
    Skjønner det du sier, og synes vel egentlig det er fint at du ikke har en salgsblogg :-))
    Jeg venter i spenning til dere får en nettside til varene deres !!! Dere har sååå mye fint !

    Ha en flott dag videre :-)

    Hilsen Trondhjemsdame

    SvarSlett
    Svar
    1. så bra.. det skinner jo selvsagt gjennom at jeg driver TM , men det er gøy for meg også at den blir som den har vært.. jeg er jo veldig glad i å blogge, også om annet enn bare møbler..

      ha en fin fin dag du også, så får vi krysse fingre for snarlig side..

      vera

      Slett
  4. Kjempelekker Dining sofa, den som hadde plass sier jeg bare, men der jeg skal flytte til neste år får jeg bare ikke plass til den..sukk! Men gleder meg til å få hjem Heaven Dining stolene etter nyttår, er jo verdens fiiineste spisestoler ;)). P.S. Sender du meg depositumet på de i dag, sånn at jeg får betalt de? Ha en fin dag videre Veronica :)

    SvarSlett
  5. Hei! Så fin spisestue sofa :). Selger du bord til spisestue sofaen til 250 cm, og hvor langt kan det bordet bli?
    Og hva med stoler til?
    Så for meg ny spisestue jeg nå :).

    Mvh Christine

    SvarSlett
  6. Kom over bloggen din og for en fantastisk blogg! :) Jeg er redd du har fristet meg altfor mye med veldig mye fine møbler ! Selv lever og ånder jeg for interiør og møbler og har nylig startet egen nettbutikk innen interiør :) Jeg har virkelig lyst på denne spisestuesofaen !! Men så har min samboer nylig overrasket meg med ny spisestue .. BAH ! Dilemma !!
    Du har iallefall skrevet deg på min leserliste ! Gleder meg til og følge deg videre! :)

    Mvh Hege

    SvarSlett
  7. For these prime functions, you'll should pay back about $1799. Some of the best apple models which are gaining popularity and which are driving the people crazy include Mac - Book Pro and Mac - Book Air. You can also watch movies that you've
    downloaded or play one of many games that are available for
    the Mac such as The Sims 3.

    Feel free to visit my website mac air

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥