onsdag 7. november 2012

Do you like stripes??


Jeg har fått så mange mailer og tlf i dag, fra dere som 
ikke har facebook, så jeg lover å legge ut alt vi har av 
sofa i dag.. bilder kommer etter hvert.. 

Denne ITALINE ROLL ARM striped sofa er så lekker
at jeg fikk en helt besviiim følelse når jeg så 
den for første gang, og nå er den jo snart her 
hos oss i TM Design. Denne sofa er alle solgt 
på de som kommer inn til oss nå i desember, 
men vi får den inn igjen. 

Er den ikke lekker? Sandfargen er nydelig!
2-seteren str; 170x101x92 cm

2 kommentarer:

  1. Hei i Hønebyn,lekker sofa!Lurer på om du legger ut Martindale(dvs stoffets kvalitet) og hva slags stoff(lin,ull,bomull osv)Rens/rengjøring..Veldig vesentlig syntes jeg:)
    Mvh
    Wenche




    SvarSlett
  2. Wow, den var lekker! Dere har fått så mye fint, altså. Når vi skal bytte ut møbler, vet jeg akkurat hvem jeg skal kontakte;) Ha en toppers kveld!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥