fredag 16. november 2012

Drømme kjøkken ♥


Hei fredag


Jeg rett og slett elsker når jeg får inn bilder fra 
kunder som har fått inn TM Møbler i sitt hjem.

 Akkurat disse bildene fra Marianne har jeg ventet veldig 
på, da Shabby Charm er en av mine favorittblogger, 
og det er et helt fantastisk hjem med masse inspo.
Veldig gøy da hun bestilte sofa fra oss.  

Mariannes blogg ble også kåret til årets boligblogg
i 2011. VEL FORTJENT!!






Kjøkkenet er virkelig en drøm, 
med Ladyluck Dining sofa i fargen sand, 
de lekreste puter, grått kjøkken, eikefarget og sort 
kjøkkenbord, tolix stoler, industrielle lamper, 
romanstiske detaljer osv osv.. 

ELSKER det grå kjøkkenet, og jeg skal lage skap i 
lignende farge for det var så lekkert.

 Marianne driver nettstedet 

som er en perfekt oversikt over 
blogger, interiørshopping, tips og mye mye annet.



Håper bildene var en fin fredagsispirasjon til å shine 
hus og heim til helgen, for nå 
er det FREDAG



11 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert!
    Tusen takk for link til siden hennes, jeg må inn der å se mer☺ Herige møbler dere har i TM design!
    Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Kjempefint kjøkken :)
    Takk for link. God helg fra meg :)

    SvarSlett
  3. Ja det var litt av ett drømmekjøkken! Knallfint! :). Elsker den dining sofaen, hadde kjøkkenet mitt vært stort nok så hadde jeg også kjøpt den..<3 :)

    SvarSlett
  4. Hvis jeg klarer å løsrie meg fra bildene kjenner jeg at dette var rene skjære kick-off til helgen og helevasken....for et fantastisk kjøkken og så fint!!!*drømmer*
    God Helg !
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Hei. jeg var inne både på inspiasjonsguiden og shabby charm, men fant ikke bildene her. Lurte på hvor du har sett bildene?? kunne temkt meg og sett de i litt større format også:)

    SvarSlett
  6. Nydelig, rett og slett ett herlig hjem.

    God helg :)

    SvarSlett
  7. Mmm drømmebilder, lekkert kjøkken!

    SvarSlett
  8. Digger!!
    Hun har et fantastisk hjem:)
    Og sofa'n er lekker smekker ♥

    Ha en fin helg, fine du:)

    SvarSlett
  9. Hei :)
    Mange flotte bilder!
    Ønsker deg en riktig god helg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  10. Åh så mye fint. :) Love it!

    Må bare si også at du er utrolig flink med TM Design, virkelig mye flott du har der!
    You go girl! ♥

    *Klem*

    SvarSlett
  11. Tusen takk for kjempe hyggelig blogginnlegg!!
    Så koselig å høre at du liker vårt nye kjøkken. Tusen takk for at du hjalp meg med å plukke ut rett farge og modell til vår dining sofa. Vi bare "elsker" den!

    Mange klemmer fra Marianne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥