fredag 2. november 2012

F R E D A G ♥


TIPS:

Når vi var i London på Ralph Lauren var det en helt
 fantastisk duft i lokalene.. jeg har kjøpt mange 
like duftlys og tatt med hjem. De brukte glassklokker over,
 og det lukter altså så utrolig mye bedre når du da
 først tar glasset av.. prøv!!

Jeg har ca 100 stk klokker fra min 
tid som loppeshopper




F R E D A G 

Nå er det fredag igjen.. jeg skjønner altså ikke hvor dagene
blir av..I går ble det ikke noe Hadeland Glassverk tur 
for oss, for jeg hadde glemt bort at vi skulle 
på feiring av skolen til storebror. En kjempegøy kveld, 
og mange søte venner som jeg ikke har sett på så lenge. 

Nå er det supershinings av hus, lunsj, jobbing, og vaske
klær som står på tapetet her. Jeg sto opp veldig 
tidlig i dag, og har allerede fått supermasse gjort. 

Takk og pris for espresso for jeg føler meg helt 
hyper nå etter 4 kopper. Huset ser ut som det er 
rasert, og robotstøvsugeren må tømmes flittig i dag
for herremin som vi har kaniner rundt om.. 
thihi.. helt pinlig.. 
( jeg synes ikke det men jeg skriver det for da virker 
jeg litt mer ryddig - thihi. ) 

Jeg er en elendelig husmor om dagen, men den 
lille fritid jeg har - den nyter vi 

Ønsker dere en fantastisk kveld. 
Vi er bedt til venner, skal feire litt, og ungene 
gleder seg veldig. NÅ: jobb!!!

5 kommentarer:

  1. Hei

    Hvor i London ligger Ralph Lauren butikken?

    SvarSlett
  2. nydelige gardiner. hvor har du kjøpt de? Er forresten en nydelig blogg du har med mye flotte møbler skulle kjerne hatt noen selv:)

    SvarSlett
  3. Hei. Nydelig hus og blogg du har! Her er en ny utgave av ditt mest stilte spørsmål. Er det sand dyne eller sanddyne i ett ord som er fargen din. Det er nemlig to forskjellige farger?

    SvarSlett
  4. Hei :-)
    Jeg lurer også på hvor gardinene Ine er fra?!

    SvarSlett
  5. Hei:-)
    Jeg lurer opp på hvor gardinene dine er fra?? Flotte!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥