fredag 9. november 2012

Friday im in love ( no#73 )


god morgen! nå er det fredag igjen, ukas beste dag 
( når jeg skriver på fredager, men mandager er også 
veldig veldig bra!!) 

Jeg er så mye bedre form, fortsatt litt vondt i hodet,
men ingenting i forhold til hva som har vært.

Her på kontoret har vi startet helg alt, med lys
( sjekk de fine lysposene jeg har fått i gave - gir
verdens flotteste lys, og jeg fikk så mange spørsmål 
på INSTAGRAM om hvor de var kjøpt - så du kan sjekke 
ut siden hvor de fåes kjøpt HER )

En stoor pose med marsipan, kaffe, og julemusikk på 
ipod.. jeg synes altså IKKE det er for tidlig, og 
pus og jeg storkoser oss.. 

På søndag skal vi ha frokost med familien
her hjemme og jeg har tenkt å gjøre det veldig 
christmas like.. Gleder meg også til å sette opp 
vårt juletre som vi kjøpte i fjor 
( SE HER ) men DET skal jeg altså ikke riktig enda.. 


Jeg kommer tilbake i kveld, med en veldig veldig fin 
overraskelse til dere om vi rekker å få det klart, 
så stikk gjerne innom igjen.. 

og HVIS du har lyst å høre min favoritt sang om dagen
så kan du klikke her.. DEN sparker fredagen i gang den!!

-VERA-


               

2 kommentarer:

  1. Vilken sötis kisse misse.river han- hon på dina fina möbler tro??
    Kram Eva

    SvarSlett
  2. Så nydelig pusekatt du har da :), har selv to sånne skjønnaser :))..Kunne tenkt meg å kjøpe ett fake tre selv i år, er sååå lei av å få hjem juletreet som aldri står rett og barnåler overalt bah..men så er det med den gode lukten fra ekte trær da..og har alltid hatt ekte også..vel, det blir ikke noe "billig" fake tre i hvertfall, det må så EKTE ut som mulig :D Det du hadde kjøpt var jo knallfint så får ta en god kikkerunde etterhvert :). God helg søte du! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥