lørdag 24. november 2012

Glamdudiglam


I går fikk jeg dette på døren av en venn, og jeg ble 
så utrolig glad. Mobildekselet er som et smykke, 
og jeg gleder meg så til å ta det med på tur. 
At alt kom i cellofan gjør heller ingenting..




God morgen

I dag våknet vi til at Tomine hadde laget frokost 
til oss, og det var så søtt.. Alle bamsene fikk også 
være med så jeg skal hilse å si det var folksomt rundt 
bordet. Jeg har fortsatt ekstremt vondt i hodet, og 
etter behandling i går, ble det ikke særlig bedre, 
( selv om jeg ble bedre i nakken - jippiii ) 
men det tar vel litt tid. 

Jeg har derfor ikke fått jobbet på et par dager 
( ikke så mye som jeg burde ) men jeg håper 
nå at jeg blir bedre, og at noen dager fri hjelper 
litt. På tirsdag skal jeg ha besøk her hjemme 
så huset må være veldig super ready og klart til 
den tid. ( vi skal IKKE i interiørblad ) 

Nå er det shinings på mor/dusj, og en bytur, for å 
kjøpe kamerastativ, en gave, blekk til skriver, 
og noen puter.. ( neida.. hehe ) 

Ønsker dere en fantastisk lørdag..
vår skal brukes til pepperkakebaking og 
pynting. DET er gøy det!! 



1 kommentar:

  1. Me LIIIKE.... <3 Har lyst på ett deksel selv. Men tør jo ikke å legge den fra meg; kan jo ødelegge blomstene.... :o/ :o(

    Dyktige Tomine. Pepperkaker er GODT... Skal bake det i barnehagen etterhvert. Selv om kalenderhjertene ble bakt i uka som var.

    Monica M.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥