tirsdag 13. november 2012

GLITTER TUESDAY

Today me: Genser/Marlene Birger kjøpt HER fra Carma.no
 nye lilla negler fra Christina ( endelig ) 
bluse fra salgstativ i sommer kr 50,- 


JIPPII

Jeg fikk akkurat beskjed om at den lille julesurpricen
som jeg nevnte på fredag er i boks, så da lager jeg
det klart til i kveld. DA kan du gjøre unna jule
gaver i en fart!

I dag har jeg vært veldig glitterlike, og snilleste
postdamen som jeg åpnet døren til syntes jeg var 
sååå fin når hun kom med pakke fra Carma.no til 
meg. Jeg har bestilt meg armebånd, og de 
er råfine.. ( her ) ( så de ikke så godt på bilde men ) 

Kom tilbake i kveld da.. så har jeg det klart!

-veronica-



4 kommentarer:

  1. Har den samme, LoooOooove it!

    SvarSlett
  2. Hei..

    Kommer over din blogg...

    Komm innom min blogg så er det en giveaway der...blir glad om du stikker innom..

    Ha en fin kveld..

    Britt

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥