søndag 18. november 2012

God morgen søndag


God morgen søndag


Herremiiin for en natt.. Pus slo seg helg vrang, og 
skrek og sang og hylte om hverandre i natt, så jeg har vært
våken 4 ganger og sluppet han inn og ut, en 
venninne ringte feil kl halv 2, så da var det ny 
våkerunde, en bil kjørte om kapp med seg selv 
nedi veien opp og ned ved 05-tiden og siden 
jeg har sett en skrekkfilm for 100 år siden om akkurat 
en bil, MED sånn lyd, så ble jeg liggende og vri meg, 
og selvsagt høre ting og tang, JEG som ikke finnes 
husredd.. DA var det bare en ting å gjøre, stå opp kl halv 7,
dusje, annsiksmaske, kaffe +kaffe +kaffe 
deilig frokost med masse lys, radio og alenetid. 

NÅ er det jobb, vaske klær, og mer jobb. 
Kommer innom senere, for fridagen i går ( som var 
virkelig fri fra jobb på ekte ) gjorde meg godt, 
og jeg føler meg full av energi i dag. 
Energi med et snev av christmasfeeling i seg. 
DET gjør utslag på huset. 

ØNSKER dere en fin fin søndag til vi ses i kveld.
( ikke glem tilbudet på 40% rabatt om du bestiller 
bøker og bruker koden TOMINESJUL - se HER


5 kommentarer:

  1. Hvilken farge har du på veggen her? Super fin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      vi har sand dyne fra NOrdsjø i hele huset.. utrolig flott farge..

      Slett
  2. Hei
    Det var godt at energien er på plass, selv om en søvnløs natt. Putene du viser her var bare helt wow, hvor har du fått tak i de?
    Jeg går og med en liten julestemning i magen, pinnekjøttet står på kok her og det lukter godt i hele huset.
    Hadde vært veldig kjekt å høre hvor du har fått tak i putene du viser i dag.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. takk skjønne..

      putene kjøpte jeg på Hadeland Glassverk for et drøyt år siden .. de er fra Lexington, så mulig de kan finnes på nett noensteder?

      åh... pinnekjøtt.. har aldri laget.. men DET må jeg.. er jo såå godt.. ♥

      klem tilbake.

      Slett
  3. Hei.
    Hvilken farge har du malt med på veggen her?? Den så veldig fin ut:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥