torsdag 8. november 2012

Home office



ENDELIG har jeg fått mitt bibliotek skap på kontoret, og 
det er helt fantastisk. Jeg skal ta bedre bilder, men 
enn så lenge får dere et fra Instagram. 

Jeg er for 3. dagen nesten mer død enn levende føler jeg
med helt ekstrem hodepine, og fra i natt har jeg 
måttet ta Paralgin Forte, og nå ENDELIG begynner 
det å lette.. så jeg sitter forsiktig og jobber,
 men jeg har fått sovet litt lengre,
spist en rolig frokost, og takk og pris for jogge
bukse på kontoret. 

Sitte foran pc sånn ca 14 timer om dagen 
er nok ikke helt smart over en periode på et års tid,
men jeg ble så glad når jeg så hva guttene her hjemme 
hadde gjort for meg i går på kontoret. 

Jeg har akkurat spist frokost, så dagen i dag forsvant jo 
bare for meg, men jeg tar det med ro, så håper jeg 
at jeg er helt på topp om noen timer igjen. 

Ha en fin dag.. herremin.. jeg sier det støtt;
NÅ er det snart helg



3 kommentarer:

  1. Nydelig hylle!! :D Ønsker meg sånn :) men lommeboka må fete seg opp først ;)

    Håper formen din blir bedre da :)

    SvarSlett
  2. Kontoret så knallfint ut - håper du blir bedre snart :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig skap! :) Er så fint med svart synes jeg! :)

    Ha ein fin kveld! :)

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥