søndag 11. november 2012

Hurra for macroner



Håper dere storkoser dere i dag på farsdagen. 
I dag var det nesten jeg som feiret føler jeg når tante S
kom med macroner fra Sebastien Bruno. 
Finner ikke mye som er bedre spør du meg.. 

Far i huset er ute med ungene og jeg jobber, så det
blir det hentemiddag i dag ( selv om Tomine virkelig
vil ha mer rakfisk haha ) og film i kveld på oss voksne. 
Denne uken som kommer blir hektisk for meg, så 
jeg skal ta meg et pust i bakken, 
og nyte søndagskvelden. 

Veldig gøy at så mange av dere likte sofa og stoler som 
kommer til TM Design, og jeg gleder meg virkelig selv
også til å få de i hus. Jeg skal gjøre om en god del 
her hjemme på interiørfronten, så det gleder jeg meg 
til å blogge om. 

Happy søndag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥