lørdag 17. november 2012

Husmorferie

alle møbler fra TM Design

Liiitt rødt begynner å snike seg inn hos oss, for 
da jeg var en kjapp tur i byen i dag på 
Den gylne fe kjøpte jeg meg nydelige puter
som egentlig skulle gå i bruntoner, men jeg 
måtte også da ta med noen i rødt, og 
de runde fine i brunt..  

♥ 

Hei deilige lørdagskveld


Jeg er alene hjemme i kveld, og kan ikke huske 
sist jeg var det. Faktisk er det flere år siden 
sist at jeg er HELT alene en kveld. Ungene er hentet
av besteforeldre, mannen er på julebord i Oslo
og jeg er ALENE med pus da.. Helt utrolig deilig..
Og det beste er at jeg skal INGENTING.. 

Huset er ryddig og fint, lys brenner, musikk og vin 
is on, og jeg har spist deilig middag etter tips 
fra HANNE - tusen takk.. kylling i mangosaus
JUMMI.



Jeg skal straks finne film på Altibox, en skikkelig 
jentefilm, hente kleenex og bruke kleenex og 
griiine og spise godis og gjøre alt sånn som jenter
bør gjøre når de er alene. 

Jeg skal iallefall pleie meg selv..
MEN aller først skal jeg rydde kjøkkenet, for 
det er fortsatt bittelitt husmor igjen i meg
før jeg tar helt kvelden, og nyter. 

Ønsker dere en nydelig lørdagskveld, og 
til alle dere som skal på julebord:

ENJOY


6 kommentarer:

  1. Hei
    Høres deilig ut. Jeg elsker og alenekvelder :-)
    Putene er nydelige!
    Ha en herlig kveld med film, godis og kleenex.
    Her serveres straks Faijtas.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. hørtes ut som en digg lørdagskveld!! Kos deg masse. Putene var flotte. mvh karjis

    SvarSlett
  3. Hørtes deilig ut:))Kan ikke huske sist jeg var helt alene,det er faktisk godt av å til.

    Her har jeg og guttungen sett jakten på julestjernen i dag.Nå er dt pizza og flåklypa.Snart barn i seng og film på oss voksne :)

    Nyt lørdagen!

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Nyt kvelden:-) så fint du likte retten!! Sitter selv slakt i sofaen etter loppetass(håndball turnering) i 8 timer....:-)

    So long,
    Hanne:-)

    SvarSlett
  5. Heisann! Har en tid fulgt bloggen din nå! Liker den sååå godt!;)) Har du lite spørsmål til deg - syns nemlig at dere har så flott farge på stueveggen! Er dette en trykt tapet eller er det en tapet som dere har malt oppå? I så fall - hvilken tapet bruker en da? Vi skal pusse opp stua. Har en malt strietapet nå , men er så møkklei av den 'knudrete' overflaten! Ønsker en glatt overflate og en litt mørkere farge i stua:-) Nå har vi fargen Champagne. Har også lagt min elsk på Dining sofaen som du selger!! Sender du varer til hele landet? Ha en fortsatt flott lørdagskveld - deilig for oss mammaer å få være litt alene sånn av og til!:-)
    Mvh Bodil

    SvarSlett
  6. God mandag ettermiddag.
    Super blogg og flotte puter :o) Kunne tenke meg å herme etter de med røde striper. Hvilket merke er det? På forhånd takk.

    Mvh Janne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥