tirsdag 20. november 2012

hvadlaverdu??



Hei bloggen 

Her blogges det nesten på dansk, for bloggen har 
vært very strange i dag.. Alt står på dansk her hos 
meg, og akkurat DET er jeg ikke så god på. 

Veldig hektisk i dag, og med en dundrende hodepine
igjen ( nå MÅÅÅ jeg gå og ordne ryggen min ) 
men jeg hadde så lyst å vise dere den fine 
DIAMANT koppen min som jeg har fått i hus. 

Kaffe på kontoret in the morning smaker jammen godt, 
men med denne koppen smaker det himmelsk, og 
dessuten kan du "shine like a diamond" mens 
du drikker.. FAB ikke sant? 

Du kan klikke deg inn og kjøpe de HER om du 
har lyst eller du kan la være. 
YOUR CHOICE, men julegavetips er aldri dumt
på denne tiden. 


Oppdatering: jakke kjøpt fra Carma.no i fjor
Patrizia Pepe - fargen er grå.. 

5 kommentarer:

  1. Hehh ja min er også på dansk i dag . Først var den på engelsk , så endret jeg til norsk ... da ble den dansk !! ha en god kveld !

    SvarSlett
  2. På Dansk hos meg også får det ikke vekk:)
    Godt å høre at vi er flere i samme båt:)

    Kul diamant kopp:)

    Nyt uken!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Kul kopp!!! :) (men skapet mitt er nå fullt!!!)
    Morsomme instabilder også forresten, du er flink med insta :)

    Bloggen min er en salig blanding av norsk og engelsk.Nesten litt sånn pirat om dagen! ay ay captain ;)

    SvarSlett
  4. LEKKER! Har handla et par stk i dag og de er bare så glam :) Koselige venninnegaver.. Skimter et lekkert antrekk på fruen idag :)

    Og jeg elsket gårsdagens julebord-outfit..

    Sender deg mail om litt.

    Tove

    SvarSlett
  5. Her er også alt på dansk?? Liker ikke og hva gjør man evt ? ;)
    Du stråler som alltid ;)
    Klem C

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥