lørdag 17. november 2012

Julegavetips



God morgen lørdag!

Jeg sitter i sofa med Tomine nå og er ganske så dasken.
 I går etter varemottak på lager slo ryggen seg helt vrang
 så den ene siden ble helt skjev..
 Grusomt vondt..

Og når jeg får kreket meg innom Tomines rom for å
 ta siste sjekk før natten så tråkker jeg på en 
TEGNESTIFT som i tillegg er feilprodusert tydeligvis 
for den har en slags krok på spissen så vi må liksom DRAAAAA/SKRUUUU ( besviiiim) den ut!!

 Når jeg da kommer haltende inn på soverommet
 til min mann etter plastring på foten, verdens skjeveste/ dårligste holdning OG med en kul under øyet 
( fordi jeg skallet i badeskapet her om dagen) ,
lo vi så vi holdt på å svime av..

Det ble liksom ikke helt freddddan!!!! Haha...
Godt jeg ikke skal på farten i dag, men være hjemme. 

Ville bare tipse om de beste og lekreste drops i verden
 - Mrs. Bridges, som jeg har kjøpt på Hadeland Glassverk.
 Så fine, og perfekte små julegaver i mange mange farger..
 Også koster de en 50-lapp.


Nå er det frokostfix, og jeg går for 
high score husmorpoeng- baker nemlig brød, 
så får halte meg videre.

Happy lørdag.

15 kommentarer:

  1. Hei. Uff så uheldig du har vært. Du får ta turen til en kiropraktor el. dersom ryggen ikke bedrer seg. Husker du ble matforgiftet i London også. Kvoten er full for din del eller? Jg lurer på om du har noen London tips og hvor man absolutt ikke bør spise? Victorias S og Ralp Lauren er allerede bestemt, men hadde vært OK med hotelltips. Skal dit en tur til uken. Ha en fortsatt god helg :) Mvh Veronica E.

    SvarSlett
    Svar
    1. yes.. i will.. jeg får se det an til mandag, om ikke den er bedre må jeg reise å gjøre noe.. takk..♥

      ang London, så dinglet jeg litt etter de andre, MEN jeg anbefaler virkelig bussturen, men vi satt på taket for å få med alt, og det er kanskje ikke særlig nice nå... kaldt.. brrr...

      Vi bodde på the Westbury, ganske dyrt synes jeg, men virkelig verdt det!!
      Enjoy!

      Slett
  2. Hei og stakkars deg! Selv om det ble en god historie for oss lesere!

    Kjempesøt pakke på dropsen!

    Jeg ønsker deg en fantastisk lørdag!!

    Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. ja noe så utrolig dumt.. jeg må jo bare le.. haha..

      takk det samme til deg.. ♥

      Slett
  3. Huff da..makan til uflaks..vi har vel alle hatt de dagene ;P :D. Du får ha god bedring og lykke til resten av helgen ;D.

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. jeg vet.. så kunne ikke annet en å le.. så dumt, og herremin så uflaks da..
      happy lørdag♥

      Slett
  4. Haha ha jeg må le , kan se deg for meg i går kveld . Uff da du får ta det rolig i dag ! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. vi har ledd mye i dag også.. min mann sa det før han dro.. herremin.. er du blitt 100 år eller??? hehe.. gangen er ikke den beste..

      happy helg♥ klem tilbake.

      Slett
  5. Ikke bare en fin julegave, men også en veldig fin gave til vertinnen eller verten. Dessverre har alt for mange glemt bort den hyggelige handlingen det er å gi bort en vertinnegave når man er invitert bort.

    SvarSlett
    Svar
    1. så enig.. jeg bruker aldri å ta med blomster, for det har de fleste kjøpt ferdig fra før, men sånt som dette, eller en vin, deilig olivenolje osv.. supersmart! ♥

      Slett
  6. Svar
    1. haha.. i know.. takk takk.. ♥ happy helg

      Slett
  7. Ja, en ulykke følger skjelden alene...;) Uff, så uheldig, men jeg må le litt også, da. Kjenner meg igjen, nemlig!
    Å, de sukkertøyene hørtes gode ut. Solbær? Må få tatt en tur til HG snart, men har begynt i ny jobb, så dagene strekker liksom ikke til. Ha en fin-fin lørdag i regnværet:/

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Eli.

      haha.. så dumt.. skjønner at du ler.. jeg også.. herlig å ha noen som ler MED.. er det ikke.. haha..

      yes.. solbær, og alle er med fyll inni.. du MÅ jo bare får tid.. husk søndagsåpent.. ha en fin fin helg du også. klem tilbake♥

      Slett
  8. Men huff så uheldig du har vært da :-/
    Ønsker deg en fortsatt god helg uten flere uhell.
    De dropsene så veldig lekre og gode ut!

    Masse god bedring, og klem til deg! :-)

    Fra Tone

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥