mandag 26. november 2012

Juleschænna

OPPDATERING: stjernen er til telys - reinsdyr og stjerne 
kjøpt på DIN Kaffebar i Hønefoss ( 129,- tror jeg det var 
for rensdyr .. utrolig flott )

HAPPY MONDAY

Ukens beste dag er i gang, og for en fab start når 
jeg kikker ut av vindu på kontoret.. snøen har lagt seg
og det snør fortsatt bittelitt.. Jeg synes det er 
veldig koselig. 


I går fikk jeg hengt opp de fine nye reinsdyrene og to stk 
av den fantastiske julechænna
( for dere som har sett den nye "Reisen til julestjerna" )
så nå er det trivsel på høyt nivå på kontoret. 

Kaffen er i koppen, pepperkaker er spist til frokost,
og jeg gjør meg klar for en fab dag på office 
her hjemme, og tenker på hvor heldig jeg er,
for jeg tror også at jeg klarer å få vårt 
juletre i hus innen onsdag. 

- Nyt dagen -  det er bare en mandag denne uken

- veronica -


9 kommentarer:

  1. Du er bare herlig!
    Ha en vidunderlig mandag søde!

    Klem camilla.

    SvarSlett
    Svar
    1. næmmen.. så hyggelig.. takk det samme, og nyt dagen!!

      Slett
  2. Koselig:) Har nesten samme reisdyr og stjerne som jeg tenkte henge på juletreet. Hvor har du hengt dine?

    SvarSlett
    Svar
    1. så bra.. jeg har hengt mitt i vindu.. det fulgte med opphent til sjerna, som jeg bruker telys i, og til reinsdyret så brukte jeg fiskesnøre.. da synes det ikke, og er jo så solid.

      lykke til.

      Slett
  3. Nå må jeg smile!
    Nå ble jo jeg sååå kry jeg da....siden du lå igjen et spor...hi,hi...skjønner du??
    Vel du gledet min mandag skal du vite.....

    SvarSlett
  4. Kjære Veronica
    Har du lyst å dele hvor du har kjøåt de henn, de var sååå utrolig fine og veldig dekorative.

    Klem Ann Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er klart jeg vil; De kommer fra DIN Kaffebar i Hønefoss, og har du muligheten til å reise innom stedet anbefaler jeg deg en tur, for deilig lunsj også. De har utrolig masse flott julepynt, og ikke minst masse deilige julete, kaffe, sjokolade osv.. ♥

      du kan se på siden her for mer info: http://www.dinkaffebar.no/pages/kaffebaren.php



      Slett
  5. Hahaha, så bra, pepperkaker til frokost! Det lilker vi! ;)

    Så utrolig koselige bilder - veldig fin julepynt ♥ Love it!

    *Klem*

    SvarSlett
  6. Hei:-)
    Lille Mose var jo utrolig søt da, superkoselig film synes jeg da:-)

    Så flink du er til å pynte, er innom og leser hos deg hver dag.

    Takk for at du deler disse fine bildene med oss:-)

    Ønsker deg en fin dag- venter spent på hemmeligheten- he he

    Mvh
    Line T

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥