mandag 26. november 2012

Klart ( nesten ) til i morgen

puter/Den gylne fe- hønefoss lykter/KID sølvmugge/TM Design
pledd/THG møbler/TM Design teppe/Bohus




I morgen er en spennende dag for meg. Veldig veldig 
spennende, og jeg glede/gruer meg. Jeg skal ikke
fortelle så mye, for det er bittelitt hemmelig, 
så jeg får heller vise dere når det kommer. 
DET er heller ikke lenge til. 


Det er nok ikke interiør som blir mest i fokus, 
men jeg har allikevel fått shinet litt, og 
heldige meg hadde vaskedamer her i dag som har hjulpet 
meg, så jeg har spart godt med tid og fått god hjelp. 

Litt mer ordning på kontoret før jeg rett og slett 
tar kvelden, før jeg står tidlig opp i morgen 
( kl 0530??? haha.. i wish ) og gjør meg 
klar til den dag ingen vet hva bringer, 
sånn helt iallefall



Bildene viser min nye Delux armchair og 
sidebordet i eik, som er fra TM Design. 

Her snikes det inn rødt for alle pengene, og 
jeg tror jeg får mannen til å hente juletre på onsdag. 
DA blir det heidundre meg jul før helga

Passer perfekt siden jeg skal på julebord med 
jentene lørdag kveld, og jeg MÅ jo rett og slett
komme i stemning, så julepynt må inn


Ønsker dere en fin kveld



16 kommentarer:

  1. hjemme hos reportasje tenker jeg...sikkert fordi jeg håper å se ditt vakre hjem på trykk ;)
    Uansett,lykke til mned hvadetenner og kos deg!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha nei tenk.. det er ikke det Tovemor.. DET har jeg faktisk sakt nei til mange mange ganger.. så mye styr a gitt.. folk jobber seg jo i hjel for å ha sånt besøk.. hehe.. DET har jeg altså ikke tid til nå gitt..

      du får vente å se.. ♥ but il let you know..

      Slett
  2. heisan. ble "litt" nysgjerrig på hva du har på gang :-) ha en fin kveld. mvh karjis

    SvarSlett
  3. flotte bilder som vanlig ☺

    Lykke til i morgen da! Hva enn som skjer ;)

    Klememr fra Nina

    SvarSlett
  4. spennanes :D Vente i spenning på ka du ska gjøre :D
    Har hatt besøk av lokalavisen idag, å bei jo nesten nazi her før det va overstått... hehe.. :)

    Fin kveld til dæ, å lykke til i morra :)
    Klæm Trine

    SvarSlett
  5. Kan jeg spørre hvilken farge du har på veggen?
    Varm lin?

    SvarSlett
  6. Å så spennende!
    Ha en happy dag da.....din luring!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  7. Hva er så hemmelig? På instagram har du jo skrevet at du skal intervjues på kontoret ditt i en avis.

    Hilsen Trude :)

    SvarSlett
  8. Slik arbeidsmarkedet er i Hønefoss,my guess,ståpå damer (og menn;) lag din egen arbeidsplass!Det meste flagget ut av Norge og andre importerer inn ;))

    SvarSlett
  9. Hallo "fly filla" ;))..
    Phu, blir nesten sliten av å lese alt det du skal rekke eller har gjort;)) Du får passe deg så du har litt energi igjen til jul da:))
    Men:))... Har du den fantastisk flotte sølv muggen til salgs?? Isåfall hvor mye??
    Håper du får en rolig kveld!! Tror du fortjener det:))
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  10. er det fargen sand på veggen?... den var nydelig.

    SvarSlett
  11. Hei!!
    Så koselig å titte innom på morgenen og se flotte stemningsbilder :-) Selv sitter jeg og nyter stillheten når alle har forlatt huset- deilig. Vaskebøtta, innpakking av 48 julekalender gaver og julekort står på min agenda i dag. Lurer på hva du skal og det høres spennende ut!! Lykke til. Lucky me skal til London på lørdag og har du noen tips på spisested og evt butikker siden du nettopp har vært der?
    Ha en fin dag!!!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  12. Hei, det ble mye bedre å ha chaiselongen på skrått, med litt utsikt ut :-) Jeg har også en chaiselong i vinterhagen, favorittkosested!

    SvarSlett
  13. Å, nå gleder jeg meg virkelig til å få vite hva dette er.
    "Litt" nysgjerrig :)
    Uansett, lykke til!

    Hilsen Siw

    SvarSlett
  14. Hva heter fargen på veggen? Nydelig!

    SvarSlett
  15. Nydelig hjem og smart vertinne! Det beste interiøret hittil i programmet. Kan du vær så snill gi oss svaret om fargen på veggene på kjøkken/stue?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥