fredag 23. november 2012

Nytt på nytt


fredagfredagfredag

Endelig fredag.. det er jo så godt. familie hjemme
og alle har fri... god mat, drikke og masse kos. 

I går var jeg i Asker, og TM skal innrede et HELT hus. 
Veldig gøy og UTROLIG spennende. 
Gleder meg, og for en ære. 

Jeg rakk innom Sandvika Storsenter på vei hjem, og
godt var det, for verdens flotteste puter, som noen 
har sydd til meg ( uten at de visste det selv ) passet
helt perfekt. De fant jeg på 2 søstre. Det 
kan se ut som om jeg er på vei til å få putesjuka
jeg også, for jammen gjør det seg godt i kosekroken
med deilige puter og pledd. 

Nå er det masse jobb før jeg drar ut å handler til 
kvelden.. håper jeg slipper unna taco i kveld også.

Jeg har faktisk laget pepperkakedeig, så DET 
skal vi bake i morgen.. stor stas, også såå godt. 


Ses i kveld, så kommer flere bilder fra 
sofa og de fine putene. 

GOD FREDAG

12 kommentarer:

  1. Så fine puter! Passet så flott til bildet på veggen? Er bildet kjøpt i Paris?

    SvarSlett
    Svar
    1. Bilde er gammelt fra Villa Collection, og jeg tror dessverre ikke det er å få tak i .. nydelig.. jeg elsker det.. ♥

      Slett
  2. Hei.

    Hvordan og hvorfor koster Tomine ottoman kr 2800,- på din facebookside og på siden til Lykkelig interiør koster den UTROLIGE kr 6000,-? Selger ikke de varer for deg? det er jo en syk forskjell, som grenser til skammelig.

    br Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hilde.

      Vi har INGEN samarbeid med Lykkelig Interiør, og TM design sine møbler kan kun kjøpes av oss. Vår Tomine Ottoman koster kr 2800,- men jeg har ikke sett puffen hos Lykkelig Interiør, så om den er lik, vet jeg ikke.
      TM Design har veldig gode priser, med innkjøp direkte fra fabrikk, så de fleste butikker i Norge, kjøper gjennom forhandlere, så derfor vil det jo bli en prisøkning. Men jeg er enig i at prisen var høy i såfall. MEN - altså ingenting som har med TM Design å gjøre.

      Ha en fin weekend.

      Slett
    2. Enig - SÅ stor forskjell går vel ikke an?

      Jeg har også sett priser på noen klokker som er hinsides hva andre priser seg på. MEN greit å vite. Alle vil vel tjene penger.

      Slett
  3. Hallo:))
    SÅÅÅ heldig du er!! Og ikke minst de som skal få huset fullt av TM design møbler!!! HEEEELDIGE!! Jeg elsker puter! Så velkommen i klubben;))..
    Har enda ikke vært på Ikea, men i morgen skal jeg.. Så får se da, hva det blir til! Men jeg skal om ikke annet ha bord fra deg, det er en ting som er HELT sikkert;))!
    Ha en suuuper fredag!!
    PS. Skjønner ikke hvor du får all energien fra, peppekake deig å greier...
    Stor klem fra Tone-C

    SvarSlett
  4. Jeg vil bare si at jeg elsker bloggen din:) blir i så godt humør av å lese den, samt at jeg fr så mye inspirasjon. Takk for at du deler bloggen din:) god helg! Hilsen Elin

    SvarSlett
  5. Knallfine puter Veronica :), sååå min stil! <3 <3 God helg,klem :)

    SvarSlett
  6. Hei superwoman!

    Hvor er de fine bildene fra? Tenk og hatt kreativiteten din!! :)

    Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. vel.. det er nok ikke det jeg er, men skulle ønske til tider.

      bildene er fra Villa Collection, og hadde jeg hatt agenturet på disse bildene, eller hatt mange av de, ville jeg vært ganske så rik tror jeg..
      haha.. de har jeg fått mye mailer om.. De er dessverre mange mange år gamle.. men like fine.. ♥

      Slett
  7. Oj, hvis det er puter fra 2søstre, er det jeg som har sydd de opp hehe gøy :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det er det da... så gøy!! FINESTE PUTENE jeg har noengang hatt..

      takk..


      GOD JUL

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥