onsdag 21. november 2012

Onsdag og julehus



Hei onsdag

Jeg ( og flere med meg tror jeg ) er snart helt desperat 
for å få ta frem julepynt i år.. jeg kan ikke skjønne hvorfor, 
da det er varmegrader ute, ingen snø, og ganske så 
lenge til jul enda. 

Derfor tenker jeg at jeg kan og 
bør snike inn litt rødt nå fremover når jeg har så lyst.. Herremin.. dagene går jo så fort, og er det ikke viktig 
å nyte når man kan da? Jeg har iallefall laget meg gløgg
i dag, og spist opp ungenes pepperkaker, så jeg kan 
vel egentlig erklære Tomines hjem for juleåpent.

Blir fint det..rett og slett helt fab blir det

Kommer tilbake med flere bilder i kveld..
jeg gjør om bittelitt og har fått 
noen godsaker i hus..

9 kommentarer:

  1. Enig med deg. Jeg er også klar til å pynte til jul nå. Å det må jeg gjøre innen tirsdag for da skal jeg ha "jule åpent hus" det blir spennende

    SvarSlett
    Svar
    1. oj.. så gøy!!! ja nå klør det virkelig i fingrene.. ♥
      god helg..

      Slett
  2. Skjønner deg godt ☺ Jeg tenkte jeg skulle bruke en unnskyldning for å få ned kassene til julepynten tidlig i år :) skal nemmelig gå igjennom kassene for å se om det er noe jeg kan kvitte meg med..(sannsynlighvis ikke ☺ hihi)

    Håper du får en fin kveld ☺ Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  3. Hei Veronica, klokken på veggen på bildet over, er det noe du selger? pris? Ellers alltid en fryd å besøke bloggen din (noe jeg gjør så å si hver dag :))
    Florence

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Florence. takk for hyggelig mail.. så gøy at du er innom nesten hver dag. ♥ takk.♥

      klokken har vi hatt for salg, men vi sender de ikke, må hentes på lager i Hønefoss..

      ha en fin weekend.

      Slett
  4. Julepynten er på vei inn her for fullt! Snikjulefisering for full rulle! :)

    SvarSlett
  5. Hei. Synes det er helt greit å pynte gradvis, særlig hvis man kommer over noe fint som man tar med hjem. Fant 2 fantastiske rensdyr igår i stål som gjorde seg ekstra godt på min peishylle, kan anbefales. Det er jo så mørkt og trist ute nå at å glede seg over litt ekstra kos og stemning inne er enhver undt. Til helge blir det årets juleshopping i London. Ønsker deg en god helg og takk for super inspirasjon :)

    SvarSlett
  6. Hei.Er absolutt for å snike inn litt jul allerede nå. Må passe på å kose seg litt ekstra i denne mørke tiden og hva passer vel ikke bedre enn litt julepynt og masse lys. Kjøpte 2 rensdyr i stål igår hos milajk som passer såååå godt på peishyllen min. Takk for flotte innlegg med fab. inspirasjon. Hls. Cathrine.

    SvarSlett
  7. Tittar också in varje dag :-). Så fina möbler ni har! Julpyntet är på väg in i vårt hem också!
    Vore så trevligt om du kunde visa mer av hemmet ditt? Mer helthetsbilder på rummen! Du har fin smak!
    Önskar dig en trevlig helg
    Ann

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥