torsdag 22. november 2012

PÅ langtur


åh... endelig på nett... jeg har vært uten i dag
og må jobbe fra mobil, så det er så tungvindt. 
Jeg har også begynt å forberede for noe som skal 
skje til uken, faktisk flere ting, så det er 
virkelig spennende for meg nå fremover, 
og ikke minst hektisk. Det meste er 
hemmelig enn så lenge, men ikke mange dagene 
før jeg får lov å si noe.



Endelig ble det tid for litt mat, og en fin 
sjanse til å teste ut de nydelige stjernelysene 
jeg har kjøpt fra DIN her i Hønefoss. 

Blomsterhavet jeg fikk i hus i går, 
( se Instagram ) 
er like vakre som de så ut, og jeg er nå 
selvsagt over i den vinrøde tonen.. haha
her går det unna. 

Jeg skal straks til Asker
på interiørveiledning så det blir 
kjempespennende, for huset er rålekkert. 
Passer perfekt for TM Design møbler.. helt sikkert!!
 Sandvika Storsenter på returen til Hønefoss, 
og Søstrene Grene.. DET er liksom et must før 
jul for de har så mye raaart.. 

Ha en fin dag.. ses i kveld.. 

4 kommentarer:

  1. Det blir spennende å høre om hemmelighetene :) Lykke til. Ha en fin dag du og :)

    SvarSlett
  2. Hallo:))!
    Så flotte blomster og så blankt sølv!!
    I mitt forrige innlegg etterlyste jeg noen som hadde lyst til å pusse sølv,ser ut som du er dreven på det;))!!
    Spennende med Asker da, og Søstrene Grene er som du skriver ett must!! Masse spennende til en billig penge:)!!
    Ha en fortsatt fin fin kveld!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  3. Så koselig :)

    Det er så koselig med all julepynten man ser rundtom, og der er så mye forskjellig! ♥
    Åh, jeg er skikkelig kommet i stemning - virker nesten som om de fleste begynner tidlig i år.

    Må bare få si at TM Design møblene dine er rålekre ♥ ♥ ♥

    Ha en fin torsdag videre!

    *Klem*

    SvarSlett
  4. Vet du, jeg harvært hos Søstrene Grene og funnet masse spennende til julekalenderne. Fantastisk flott, men det morsomste med den på Sandvika er vel at det er usedvanlig enkelt å "ramle innom" nabobutikken. Og den minsker ikke akkurat på julefølelsen, fantastisk inspirasjon rundt peisen og langbordet!
    God helg til deg!
    HIlsen Marianne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥