mandag 5. november 2012

På min side - soverom


Hei bloggen. 


Jeg rakk ikke bilder i dag fra Tomines rom ( buhuu ) 
for vi har fått inn container, og det er umulig 
å gå fra pc.. jeg har til og med hatt med meg matpakke 
ned på kontoret ( helt sant ) for å slippe å gå fra. 

MEN - mange av dere ønsket å se min side på vårt soverom, 
og jeg har noen bilder som jeg kan vise. 


Jeg har liiiiitt større nattbord enn min kjære, 
( en Dina kommode  i hvitt )  for det er mest praktisk. 
Jeg har bare fine ting, og hans side
er bare rot, så derfor må han han minst mulig plass 
å legge fra seg ting og tang på.. 

Jeg bruker masse duftspray, og sprayer rommet når jeg
åpner vindu om kvelden for å lufte ut. Da er det så 
deilig lukt når jeg legger meg. 

I morgen... DA lover jeg bilder av Tomines rom
HELT SANT


-VERA-

14 kommentarer:

  1. Helt nydelig :), du er sååå flink Veronica, en sann inspirasjonskilde!! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. du da.. så hyggelig.. ♥

      ha en fin fin dag..

      -vera-

      Slett
  2. Svar
    1. enn så lenge.. nyvasket soverom er deilig.. men lykken er korvarig.. grrr...

      ha en fin fin dag.

      Slett
  3. Hei på deg :-)

    Kommer ikke helt over det nydelige speilet jeg altså...
    Hmmm... Hva koster denne herligheten da? ;-)

    Også lurte jeg på hvor du har kjøpt det lille runde sølvbordet ditt?

    Ønsker deg en fortsatt strålende uke!

    Klem, Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. det er så nydelig.. fineste jeg har sett noengang.. virkelig..

      9500,- men det er gigantisk...

      Slett
  4. Og et bilde av hans side også - det hadde vi likt:))

    Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. jeg får knipse når det nå er ryddig... det kommer av hele soverommet.. jeg venter litt på lyset..

      ha en fin dag. ♥

      Slett
  5. Vad ska du sätta i fina ramen då?
    Fint du har.
    Kram Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Eva.. det må bli noe fint av barna... helt klart...



      ha en fin dag...

      kram tilbaka♥

      Slett
  6. Hei du har et såå vakkert hjem og TM møblene er fantastiske !! Jeg lurer på hva slags type/ merke duftspray du bruker ? Ha en fin uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. åå så hyggelig.. ♥ det er veldig gøy å innrede med møblene.. for de er nydelige..

      jeg bruker forskjellige.. nå er det fra ZARA home som er favoritten.. kjøpte når jeg var i London.. litt tung.. sånn litt høst... nydelig..

      har du noen favoritter?

      Slett
  7. Hei,så flott Sia ramme med lin inni.kan jeg spørre hvor den er kjøpt?

    SvarSlett
  8. så fint:):) hvilken lukt er det av det svarte RL lyset?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥