mandag 12. november 2012

På nett

FARGE PÅ VEGG - sanddyne S4005-Y50R fra Nordsjö
Konsollbord + Spisebord + stol fra TM Design
sort brett/DAY HOME bilder/TM Design 



HEI BLOGGEN


 Jeg elsker mandager.. elsker de masse. 
Jeg elsker også fredager, og elsker de også masse. 
I det siste har det liksom gått veldig opp for meg hvor 
heldig jeg er som kan jobbe hjemme og ikke minst hvor gøy det 
er at TM Design er blitt et levebrød for meg. Men det er 
lange dager, og jeg jobber mye, så det er ikke så mye
glam og glitter men veldig veldig hyggelig. Også er 
det så deilig å jobbe hjemme nå som kontoret er rent og 
pent, regn ute, og varmt inne.. Perfect.. mangler bare 
peis på kontoret, så hadde det vært 
veldig så kos ..tjihi






Jeg har jo helt glemt å vise denne delen av stuen som ikke 
er dekket av kjøleskap ( neida.. vårt kjølehjørne er IKKE 
i kommet fra reparasjon enda, og jeg er så lei det lille kjøleskapet som står i stuen ) MEN - nå sparer vi masse penger 
for jeg kan jo ikke akkurat gå bananas på butikken 
for kjøleskapet er jo fullt etter litt melk og 
pålegg.. 

NÅ er det mer jobb, også har jeg en plan denne uken om å 
være i seng til kl 22, og stå opp kl 06.

Jeg tror nemlig det er skikkelig lurt, for all 
søvn før midnatt er visst kjempebra  - også for 
rynker, så hvis jeg gjøre dette i et par mnd, så er 
jeg kanskje rynkefri.. JIHA!! 


Ha en fin fin kveld, så ses vi i morgen tidlig. 

-VERA-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥