fredag 16. november 2012

Say HALLO to my new friend


Å gjett om å angre seg... 
Denne fab liggestolen har jeg hatt på lager siden
 i sensommer, men har ikke rukket/orket å ta den hjem.. 
MEN i dag fikk vi den på plass, 
and I LOVE it!!! 
Tenk at jeg ikke har hentet før... Gaaah..

Nå blir det straks fløtepoteter, biff og bernaisesaus.. 
Og litt vinos.. Jeg har tatt fri fra kl 2 i dag.. 
Fordi jeg måtte.. 
Nå er jeg rett og slett ganske så sliten.. 
Men i morgen er det pån igjen, så nå skal vi virkelig 
nyte noen timer off!


Far lager mat.. jeg sitter/ligger å ser på med dårlig 
sveis i dag ( derfor lue, #måtaettervekst) 
FOR en herlig kveld!!

Ønsker dere også en herlig fredag.

7 kommentarer:

  1. Hei
    Så utrolig fint du har det. Har aldri vært på bloggen din før, men har nå bestemt meg for å følge med på flere blogger fremover, nå som jeg er hjemme med prins nr 3 og stortrives med det. Jeg heter Elisabeth og er 36 år. Har ingen blogg selv, men ønsker meg det av og til. "Istedet" miniblogger jeg på Facebook.

    SvarSlett
  2. Så jo bare helt herlig ut. Hvil deg fortjent med vin i glasset. Og en riktig god helg :
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  3. :-) Ja den var passe gedigen:))!!!
    Hva har måtte vike for denne da:))??
    Kos deg masse i kveld! Det er deg vel unt!! Håper du "husker" meg og ideene;)...
    Ha en fin fin fredag:)!!
    Stor klem Tone-C
    P.S kjempe kul stol altså:))..

    SvarSlett
  4. Så skjønn du er! God helg! Klem

    SvarSlett
  5. Å SÅ HERLIGT<3
    HELDIGE DEG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Hva koster liggestolen? :-)

    SvarSlett
  7. Hva koster den liggestolen?

    Anette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥