torsdag 1. november 2012

Sengegavel ♥ Hjemme hos kunde


Classic Headboard - str. 180x150 cm - Pris kr 4500,- 
På lager pr 12/11 - send mail for bestilling ) 


S W E E T  D R E A M S 



Det er så utrolig moro å få bilder av kunder, og jeg blir så 
glad når det ser så lekkert ut som dette. 

Jeg trenger selv litt soverom inspirasjon så dette passet 
perfekt. Kunden har forsøkt seg på litt hotell feeling, 
og det må jeg si hun så ABSOLUTT har klart her.. 
Et av de vakreste soverom jeg har sett



Alle puter er hjemmesydd (!!!) 
og gavelen er fra TM Design.

Er ikke bare dette så lekkert? Jeg har spurt om å få 
overnatte når jeg er i traktene, og det fikk jeg lov til.
haha.. Det ser helt herlig ut iallefall. 


Tusen takk for nydelige bilder.. 
dette var supert!!

Har du lyst å se flere bilder fra denne damen kan du 
klikke HER ( sjekk ut gavler til barn som hun 
har laget selv, og nydelige jenterom ) 


8 kommentarer:

  1. Vov, så flott. Dette var virkelig et nydelig pyntet seng og fantastiske farger. Senge gavlen var flott:-). Den hadde passet perfekt på sommer hytten min, der jeg skal ha fargene lyseblå, beige og hvit. Jeg skal prøve å lage en senge gavel selv, da jeg har lite penger for øyeblikket. Men ny fast jobb venter på mandag og jeg gleder meg.
    Takk for at dere begge deler bildet.
    Klem fra Anne Line

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg lurer på om du har et nummer jeg kan nå deg på??? Ønsker å bestille d bordet..HASTER. Mvh Line Dale

    SvarSlett
  3. Nydelig var det :) Den sengegavlen er kjempeflott! :) har samme type nattbord som hos oss ser jeg :)

    SvarSlett
  4. Hei.
    Hvilke farger finns sengegavlen i?
    Er denne i hvit? Utrolig fin.

    Kanskje et veldig domt spørsmål, men hvis man har en 180-seng, passer den da og hvordan fester man den til sengen? (en svane madrass-seng) sender du i posten eller må det hentes der du har lageret?

    Bare et lite tips: Bloggen din er blitt veldig treg, må alltid vente lenge før jeg kan bla ned, så hopper den plutselig lenger opp eller ned, kan det være at det beynner å bli lite lagringsplass igjen på bloggen?

    Marlen.
    Marlen.

    SvarSlett
  5. Var kommer dina snygga linne gardiner ifrån från förra inlägget?
    Så snygga.
    Eva

    SvarSlett
  6. omg utrolig lekkert:) hvilke farge er det på den?
    helhvitt?

    SvarSlett
  7. Wow, den var lekker - ønsker meg :) Hvor høy er den? Jeg har nemlig skråtak i andre etasje og denne gavlen så ganske høy ut!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥