onsdag 7. november 2012

SHADES OF G R E Y

DOMANI SOFA 3S - 226X98X85 cm - intropris kr 9000,- 
bilde viser 3 - seter - i mørk grått


GOD MORGEN



I dag er jeg så glad, for i natt har det kommet bilder av
alle sofaene som blir sendt til oss i morgen. DA er det 
kun drøyt 35 dager før alle dere som har bestilt de 
nye herlighetene har dette i hus. jippiiii!!

Jeg skal ikke skryte på meg at vi har fifty shades of grey
men vi har foreløpig 2 - men jammen er de fine da. 


Denne uken får vi inn 2 store containere, så jeg jobber 
dag og natt føler jeg, men i går måtte jeg kaste 
inn håndkle tidlig pga skikkelig hodepine - skrekk og gru
 ( så jeg sovnet fra lys osv på kontoret ) 

Bilder av alle våre sofa kommer i løpet av dagen.

Kos dere masse - det er jo ONSDAG!!

-VERA-


DOMANI SOFA 3S - 226X98X85 cm - intropris kr 9000,- 
bilde viser 3 - seter i lys grått

6 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Ler!!!!Om dette er fifty sofaen må jo bare jeg ha den som er helt i Christian & Ana verden:)

    Nyt onsdagen søte!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hihi. Fifty shades of Grey du liksom ;-)

    SvarSlett
  3. Oioioi DEN var bare sinnykt lekker♥

    SvarSlett
  4. Den var flott:):) veldig fin sofa:)

    SvarSlett
  5. Finnes sofa også i 2 seter og stoler? Flott sofa:)

    SvarSlett
  6. Åh, jeg elsker disse sofaene <3 (men det vet du jo). Er faktisk litt usikker på om jeg kan vente på de andre altså... ;-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥