søndag 25. november 2012

Søndagshygge

Litt kos på dagen i dag med hjemmelaget 
pepperkaker, og kaffe.. NÅ er det straks jul
 assa.. jeg kan bare ikke vente lengre.



Hei bloggen

Endelig -  idag våknet jeg uten dundrende hodepine,
så vi har brukt den effektivt. Først nå får jeg satt 
meg ned for å jobbe. Vi har ( les guttene i huset ) 
byttet ut en del fra huset her, for å gjøre klart 
til de nye sofaene som kommer inn til oss den 15. 
desember. Jeg er så i tvil om hva jeg gjør med 
spisestue, men jeg må bare prøve meg frem. 

Jeg ønsker nemlig en kosekrok til i stuen, 
så da må jeg ofre spisestue, men vi har jo så 
stort kjøkken at vi trygt kan ha et stoort 
bord der, og kjøkkenet er jo veldig hyggelig
å ha gjester på da.. 

Litt mer jobb nå, så ses vi i kveld.. 
jeg er nemlig i gang med å lage så hyggelig
 vindu her på kontoret
da jeg fant de lekreste lys stjerner på DIN.

- veronica- 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥