onsdag 14. november 2012

Til mine lesere:






God morgen. 

Tomines Hjem har fått love å gi en rabattkode 
til mine l esere fra Tanum.no på et flott utvalg bøker. 

Dere får hele 40% rabatt på disse bøkene du ser 
under som jeg har vært med på å velge ut til dere. 
Det er mange av mine favoritter her, og jeg leser
daglig i mine som jeg har her hjemme.

Jeg gleder meg til jeg får boken Sjarmerende jul hjem 
for den har jeg ikke fra før. 

For å få 40% avslag må du skrive inn 

TOMINESJUL 

som rabattkode når du skal betale. 
( trekkes fra full pris ) 
Utrolig flotte julegaver, 
og tilbudet gjelder ut november. 

Klikk på bildene under for å bestille. 


Ha en flott onsdag, ses i kveld.

♥ 



ANEMONE WILLE VÅGE KLIKK HER
 ( med rabatt kr 299,- )























11 kommentarer:

  1. Hei, får beskjed om at det er feil kode...

    SvarSlett
    Svar
    1. Skriv inn med STORE BOKSTAVER _ da skal det virke...

      så bra at du fant noen du likte!!

      ha en fin dag. -vera-

      Slett
  2. Skriver du med store bokstaver? Den må skrives akkurat som den står: TOMINESJUL. Den fungerer når jeg skriver den :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra.. gleder meg til julebøkene kommer!! ♥

      Slett
  3. Så flotte bøker! Har flere av dem, og de ligger fremme så gjester kan glede seg over de også.
    Har du tid til en kaffe/lunch en dag? Nå har vi snakket om det lenge nok *smiler*! Hadde vært så hyggelig å ta en tur til Hønefoss. Lenge siden sist!

    En fin dag til deg, du gode!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
    Svar
    1. JAJAJAJA.. jeg har kjempelyst!!!!! neste uke? onsdag? send meg pip da.. ♥

      Slett
  4. Takk takk :) Veldig godt tips til venninnen min som har alt!

    SvarSlett
  5. FANTASTISK... Dette må jeg gjøres, fin dag til deg.. Her er hjemmedag med en spysyk Tomine!! Tar aldri slutt..

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ BRA.. du skulle aldri skrevet det om Tomine.. jeg blir smittet asap av omgangssyke.. SELV GJENNOM BLOGGEN TENK!!! ♥

      god bedring,.. og stakkar stakker dere.. ♥

      Slett
  6. Store bokstaver gjorde susen, takk:-)

    SvarSlett
  7. I går kom boken fra Slettvoll i posten, tuuusen takk:)) Har bare bladd litt i den foreløpig, men den ser ut til ¨være en nytelse, og blir nok liggende fremme, til stor glede:) Fin dag ønskes!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥