tirsdag 13. november 2012

VELVET HEAVEN ♥


God morgen

I dag startet jeg dagen med vaffel fra Statoil etter jeg 
kjørte ungene på skole, og deilig kaffe til.

Jeg elsker denne tiden av året... - og jeg kan nesten ikke 
vente med å pynte til jul.. det klør i fingrene, og jeg har 
allerede kjøpt inn litt smått av nye julting. 

Snart skal vi bake pepperkaker her hjemme, og nå er 
det litt ekstra moro nemlig..  
Hvorfor skal jeg fortelle litt senere, men enn 
så lenge er det en hemmelighet, men det skal 
bli så kjempegøy, og jeg gleder meg masse.  




Når jeg tror at ingenting kan bli flottere, så tar jeg 
feil gang på gang. IGJEN blir resultatet av det jeg har 
tatt ut på messe, enda mer lekkert enn jeg kunne 
forestilt meg. 

May i present:

KITCH DINING SOFA 250 cm i nydelig champagne/brun
fløyel. Helt utrolig A M A Z I N G.

Kommer til TM Design i jaunar. 
Intropris kr 10900,- ved bestilling før jul.

send meg gjerne mail for mer info
 veronica@tm-design-as.no


3 kommentarer:

  1. Dåååån så utrolig lekkert!Fargen,stoffet...helt perfekt!!!!!
    Du imponerer stadig!
    Toveklem..en nysgjerrig en forresten!hva er hemmeligheten mon tro? :)

    SvarSlett
  2. For en fantastisk sofa! Både fargen, stoffet og formen. Ahh.. det så herlig ut å ta seg en liten ettermiddagshvil der:)

    SvarSlett
  3. Hva er de andre målene? Bredde og sittehøyde?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥