mandag 10. desember 2012

10. dag i desember



God 10. dag i desember.. 

Hei hvor det går.. 14 små korte dager igjen til 
julaften, og bare 18 dager til vi reiser til 
fjells for å feire nyttår på Norefjell
HER. Vi gleder oss veldig, og det skal bli helt 
fantastisk å komme til dekket bord, hver eneste dag 
i mange dager. En ting som er sikkert er at vi skal 
HIT for å spise lunsj. Verdens fiiineste hytte, 
med den deiligste maten noensinne. 


Jeg har jo helt glemt å vise dere det flotte 
speilet jeg har fått hjem, som henger nå 
så fint i stuen. Jeg elsker det, og det er gedigent. 
Utrolig flaks at bildene som er mange år gamle 
 passet så bra, og de nye putene fra 2 Søstre i Sandvika
var så fine at jeg rett og slett har fått putesjuka.. 
Puter gjør virkelig mye..


Nå skal straks det rosa ut her hjemme i stuen , og det 
røde inn, så er det ikke lenge før jeg er klar til jul. 
Skal bli fantastisk.


I kveld skal vi forresten på ET JULEØNSKE her 
i Hønefoss, og jeg virkelig gleder meg. 
Et utrolig fint show, som vi så i fjor
hvor unger synger, danser og har skuespill. 

Flinke barn her i Hønefoss må jeg si.. 

vi ses i kveld, nå er det litt frokost, 
kaffe og avis en liten halvtime.. 



7 kommentarer:

  1. Hei ! Du har det helt fantastisk !!!Puter gjør mye,men den sofaen er vakker helt plain også. Ønsker meg fortsatt møbler fra TM,men det kommer jo nye varianter hele tiden ,så hva skal en velge ??? Tror nok kanskje de loveseatene dine ,samt Kensingtonsofaen enda topper ønskelisten ,men de andre møblene kommer hakk i hæl:)Mvh Liv

    SvarSlett
  2. Hei!
    Du har norges beste blogg å den er min favoritt. Lykke til videre.
    Jeg lurer på om du vil fortelle hvor den lyse sofaen din er kjøpt, den er fantastisk nydelig.
    Ha en fin kveld!
    Mvh Monika
    lere3@online.no

    SvarSlett
  3. Hvor kan man få tak i speilet?

    SvarSlett
  4. Åå, kan jeg spørre hva denne herligheten av en sofa koster? Vil gjerne bestille sofa fra dere som ikke er for stor og som passer i min lille hybel. Tror du kanskje jeg heller burde kjøpt stoler? God jul <3

    SvarSlett
  5. Speilet og bildene var nydelige,kan jeg spørre hvor man kan få tak i det?

    SvarSlett
  6. Hei flotte frøken :)

    Så flink du er!! Kan jeg spørre hvilket merke putene er? Bor i Stavanger, og skule så gjerne fått tak i de her om det er mulig!! Helt fantastisk nydelige til sofaen og bordet. :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥