søndag 2. desember 2012

2. dag i desember


God morgen.

Ønsker dere en fin 2. dag i desember


5 kommentarer:

  1. God morgen sunshine!
    God søndag og kose deg.
    Her er kommet snø og snakk om julestemning!

    Guttaboys på fotball cup og jeg skal rydde og vaske klær,og smugblogge litt...hi,hi.
    Klem klem
    Camilla.

    SvarSlett
  2. God 1. søndag i advent til deg og dine også : ) Kjempe stillig blogg
    Beathe

    SvarSlett
  3. Heisann! Jeg spør veldig pent fordi jeg trenger litt hjelp og tips til hvordan man setter sammen sånne stilleben som du viser innimellom. Jeg skulle ønske du kunne ta noen bilder av stillebenene dine sånn at jeg som ikke er så flink ser litt bedre hvordan du har gjort det? Kan du det?
    Disse fatene du har på puffene med masse fint på for eks... klokkene dine etc :) tusen takk!

    SvarSlett
  4. Du har så fin blogg:) og jeg elsker møblene fra TM Design..
    Har dere utsalg av Dream loveseat stolene i Drøbak eller er det bestillingsvare?
    Skulle også vist prisen på den?
    Ønsker deg og din familie en nydelig 2.Desember.

    Klem fra Kine

    SvarSlett
  5. Riktig god søndag til deg også!
    KLem fra Livy

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥