søndag 9. desember 2012

Gjenbruksnøtter & 2.dag i desember



Hei bloggen 


Herremin som helgen flyr.. det er bare vips, også 
er det borte.. jeg har stort sett bare jobbet, men vi 
spiste pinnekjøtt på fredag..det ble sånn ganske greit. 
Jeg er glad jeg lager ribbe til jul, for jeg var nok 
ikke særlig god på dette nei.. 

Nå holder storebror med hjelp på å sette sammen 
pepperkakehus, for det skal vi straks pynte.
Blir ikke mange dagene det står tenker jeg 
før Tomine kakemons har tatt en liten bit. 




Glemte å vise dere bordet dekket på fredag, men jeg har tatt 
bilder, så gjør det i morgen. Det er deilig med litt 
vanlig pynt, og jeg har brukt nøtter fra i fjor 
( gjenbruk kalles det ja.. haha) 
stjerneanis, og røde røde roser.. jeg MÅ ha rødt 
til jul, og synes det er utrolig flott. 

God søndag, og håper dere aller rekker å 
kose dere masse. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥