torsdag 20. desember 2012

20. desember

Nydeligste rådyr som jeg får låne på dagtid, om kvelden
ligger de hos Tomine i hennes seng /DIN Kaffebar
duftlys/Ralph Lauren sølvskål/KID



Hei bloggen

I går var jeg ikke innom, det rakk jeg rett og slett ikke.
Jeg var på hyggelig lunsj med en venninne, 
før jeg kastet meg i bilen med storebror litt senere
og besøkte Sandvika Storsenter. Vi fikk gjort unna
 masse smågaver, og også noen til oss selv.
 Middag på Bølgen & Moi, 
og så utrolig koselig å være sammen bare vi to. 

Nå er det bare litt småjobb, for alt er booket
og sendt ut av møbler, så der går alt sin gang. 

Derfor skal jeg nå gå over huset, som er skinnende
rent etter hjelp i går, så skal den siste pynten 
på plass.. Så er det liksom jul.. 
TENK DET!!! 4 DAGER IGJEN. 

♥ 

ses senere.. jeg har tatt masse bilder av ny stue,
både oppe og nede, men jeg har ikke rukket å vise enda. 

God siste innspurt til
 alle dere som er innom 


1 kommentar:

  1. Heisan. Ville bare ønske deg en strålende jul i ditt flotte hus. Er innom bloggen din hver dag og koser meg veldig med det. :-)
    God jul til deg og dine!!! mvh Karjis

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥