lørdag 22. desember 2012

22. desember


kjære fine lesere

Ønsker dere en riktig fin lørdag, og 22. desember
Vi skal straks ned til byen og gjøre unna blomster
shopping, og snask. Storhandel ble gjort i går, 
og det er deilig å være i mål. Jeg har gjort 
lite og nesten ingeting i år, men det 
føles helt ok. I dag skal vi lage litt konfekt, 
og bare kose oss. I går kveld koblet jeg helt 
ut, og så på Love Actually.. herlig film. 

Feber og forkjølelse har tatt meg, men jeg 
rakk akkurat og bli ferdig med det meste, 
så nå er det kun far i huset som får støvsuge over 
litt, jeg og tomine gjør den siste julepyntingen, 
og så skal vi bare bare kose oss. 

ses i kveld.


4 kommentarer:

  1. Kjære skjønne du!

    GLEDELIG JUL!

    Juleklemmer fra Camilla.

    SvarSlett
  2. God bedring! Hvis du leser litt blogger når du slapper av, må du gjerne ta en titt på min :-)
    God lørdag :-)

    SvarSlett
  3. God jul, fra din leser i Skien

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker deg
    og dine kjære
    ei vakker jul!
    Juleklem fra Gry :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥