søndag 16. desember 2012

3. søndag i advent


3. søndag i advent


Her er det full gass, selv om husmora har fått sove lenge. 
Jeg er rett og slett ikke helt i form, og håper at jeg 
kan stagnere litt forkjølelse og div frem til torsdag. 
DA tar jeg juleferie. 

Det er neste så jeg drømmer om den flotte dining sofa 
vi har fått inn til TM Design. Den er altså så 
flott. Elsker den litt glamorøse stilen og ikke minst
sort.. jeg så med en gang når jeg fikk det sorte bordet 
inn til oss igjen i stuen at jeg er fortsatt sånn 
sort/hvitt jente, men nå vil jeg tilføre litt 
brunt, fløyel, gull og enda mere sort. Jeg har fått 
inn en del varer kun til meg, så denne uken som 
kommer skjer det mye i huset vårt. 

NÅ er det straks på med leather pants, ny bluse fra 
Carma som jeg fikk i gave fra mannen, for vi 
skal nemlig på julelunsj på Klekken. 

Vi gleder oss for der har de god mat, og herlig 
atmosfære - også ligger det i vår nærhet. 

ses senere.. jeg har mange flere bilder


10 kommentarer:

  1. det sorte bordet må være det kuleste jeg har sett;)
    lekkert :)
    kos dere så mye på julelunch i dag:)
    klem Yvonne!

    SvarSlett
  2. Hvor er de mørke fotorammene dine fra?

    SvarSlett
  3. Hei Veronica!
    Så utrolig vakker dining-sofa, den peneste jeg noen gang har sett:)))
    Du har jo utrolig god smak og du er en stor inspirasjon for meg, ikke bare med interiør, men som menneske også. Ta vare på deg selv og sørg for nok hvile så blir det nok en nydelig jul skal du se!!
    Glad 3. søndag i advent:)))
    Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Klekken er jo stengt av Mattilsynet nå ?!?

    Hilde N

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hilde.

      Det var Klekken selv som stengte, og tilkalte mattilsynet, men det åpnet igjen etter noen få dager. Vi har mange venner som har spist der i ettertid, og jeg tror nok at dette er NOrges tryggeste sted å spise i disse dager.. Vi har spist julelunsj der i mange mange år nå, og nyter hver gang.. Anbefales!!

      Slett
  5. Nydelig sofa :), og du vet jeg elsker det bordet ditt ;) <3. Synes det ble så fint med de varme fargene i brunt og gull også..fargen du har på veggen passer utrolig godt til alle de fargene du bruker sammen, alltid like moro og se alle forandringene du gjør! :)

    SvarSlett
  6. Ring blad skriver i dag ( nettavisen)at 319 ble sjuke av å spise på KlÆkken hotel ...så det frister ikke i dag akkurat...

    SvarSlett
    Svar
    1. ja herremin.. det er jo helt grusomt.. men jeg tviler IKKE på at det er bra nå, all mat er kastet, og tipper de har skrubbet hotellet fra topp til tå.
      vi har mange venner som har spist der etterpå, og det har gått helt fint.

      Klekken er et hotell som blir brukt mye i nærmiljøet, og dette er selvsagt fryktelig for alle involvert. Vi har selvsagt snakket om vi burde avlyse, men jeg tipper det er tryggere enn noen gang, og vi har hatt en fin dag der. Nyåpnet interiørbutikk også, så da fikk vi gjort litt av det også. ♥

      god søndag.

      Slett
  7. Liker veldig den sofaen...!!!!!
    Vil gjerne kjøpe den!!! Hva er prisen? Med frakt til Oslo?

    SvarSlett
  8. Hvor er bordet kjøpt? Veldig flott

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥