fredag 7. desember 2012

7. dag i desember


God morgen 7. dag i desember.

Jeg elsker å dekke bord.. vi har sjelden store selskaper
men når vi først har, da dekker jeg til fest og koser 
meg med så masse med det, og gjør det klart allerede dagen før. 

Til jul har jeg litt rødt, konger, kuler, glitter, glass, stjerner og edelgran med eukalyptus innimellom.
Alt i midten på bordet. Jeg har aldri mat på bordet, 
det bruker vi en benk til, så går vi å henter mat selv. 


I kveld er det pinnekjøttfest hos oss, og jeg skal i 
gang med å dekke bord. Jeg fikk 
verdens beste hjelp i går på Mester Grønn 
her i Hønefoss, så nå har jeg mange tips på 
lager. 

Ønsker dere en fin dag, så kommer bilder av 
dagens bord litt senere.. Dette du ser over er fra 
julaften i fjor.. 

5 kommentarer:

  1. ååå så flott bilde! ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ååå så koselig.. takk det samme, og ha en happy weekend.

      Slett
  2. Just lovely......!
    Ha en vidunderlig dag flinke du!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
    Svar
    1. hmmmmm... takk snille deg.. ♥

      ha en deilig weekend.. kan du bare forstå at det er fredag igjen???

      klem tilbake.

      Slett
  3. Nydelig! Alltid en fryd å klikke innom :) God helg!
    Linda

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥