lørdag 15. desember 2012

Den 15. dag

Hei.

Jeg har ikke rukket å trekke vinneren av Colgate tannbørsten. Det er så mye fint å lese så jeg må lese nøye. Vi fikk inn over 100 stoler og sofaer på fredag. I går hadde jeg bursdag, men det gikk i ett og null feiring. I dag derimot føles det ut som jeg er kjørt over av vogntog, så total hvile. 12-14 timers arb dager er litt i overkant nå.

Masse nytt i Tomine hjemmet, og vår nye sofa på kjøkkenet er som de andre; en drøm! Drøm drøm drøm!!! jeg er så glad!!

Gleder meg til en ipad film på den i kveld.. Happy lørdag!

3 kommentarer:

  1. Så utrolig flott en! Digger den<3
    Fin kveld!
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen som var i går.
    Beathe

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med gårsdagen!

    Bursta'klem fra Eli:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥