torsdag 27. desember 2012

Et liv i sus og dus

Den perfekte gaven fra farfar - tavle og perfekt 
gave også til meg; tøffler fra Carma ( HER


Herremin  som vi lever i sus og dus om dagen. 
Vi kler ikke på oss før langt på dag, og ligger i grunn
bare å later oss. Det har for min del vært helt perfekt, 
for jeg er fortsatt syk, og blir ikke bedre. grrrr

Tomine leker skolelærer, og jeg er håpløs elev,
og hun ler så hun gråter over at jeg er så rampete.
Særlig med DEN rare stemmen, så det er en liten fordel
nå med hes stemme.. 


Tomine med noen av de nye bamsene.. hun ELSKER bamser
og får bare ikke nok.. like glad i hver eneste en. 

NÅ er det straks pakke til vi skal på fjellet i morgen,
og litt shinings i huset, for tante S. kommer og bor 
her sammen med pus. Det er ski, ski klær, festklær, 
koseklær, badeklær osv osv.. Gjett om jeg gleder meg. 
har hørt litt forskjellig om Norefjell Spa, så 
gleder meg til å se selv. 




Ha en fin fin kveld. 


13 kommentarer:

  1. Åh! Norefjell er helt topp, både interiørmessig og alt det andre! Kos dere!

    SvarSlett
    Svar
    1. WILL DO.. jeg gleder meg masse.. mest til lunsj og middag på Norefjellhytta.. DER er det helt fab!

      GOD JUL

      Slett
  2. Holder med lille-frøkenen: bamser er bare helt FANTASTISKE og SKJØNNE... (Og jeg er voksen ;o) ). Fikk selv ei tavle i gave da jeg var lita. Ikke så stor. Men ei grønn, med klokke, og tall på. Stor stas, da ja.
    Fortsatt god jul, kos dere så mye på Norefjell.
    Og god bedring til deg, Ramboline. :o)

    Mvh.
    Monica M. B.

    SvarSlett
    Svar
    1. JAVISST.. de har sååååå fine øyer skjønner du.. ♥

      jeg husker også den.. hadde klokken en gul viser? isåfall, så hadde jeg lik..

      takk for god bedring.. det trengs.

      klem ♥

      Slett
  3. Å riktig god bedring!
    skjønne bilder og deilig med latedager!

    God tur nå da!

    Romjulsklem fra Bergen.

    SvarSlett
  4. Så utrolig herlig de tøflene ser ut! Carma har mye bra, skjønner jeg!:) Du har en utrolig stemningsfull og flott blogg! Har fulgt med deg lenge:) God tur til Norefjell!

    SvarSlett
    Svar
    1. Gjett om.. bare venter på salget nå, så ryker julegave pengene.. haha.

      tusen takk for gode ord.. makes me so happy!! ♥

      GOD JUL TIL DEG OGSÅ!

      Slett
  5. Hei Veronika.

    takk for alle fine tips du gir. Elsker at du blander dyrt og billig. Jeg husker at du skrev at du ikke likte uggs tøfflene for de var for dyre, og jammen har du funnet noen enda flottere til halve prisen. Typisk deg synes jeg.
    DU er flink.

    God tur til Norefjell - det er deg vel undt. Jeg er der selv på hytten vår, så kanskje jeg kommer bort til deg om jeg ser deg. Vi er alltid innom hotellet.

    Takk for fin blogg. Jeg gleder meg til hver dag, for å lese om deg og ditt.

    GOD JUL.

    SvarSlett
  6. Flott med mammaer som vil være med å leke! Skulle gjerne vært flinkere til det selv. Ønsker deg riktig god bedring, og GOD TUR!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og tusen takk..

      Ja DET er ikke ofte, og jeg skulle ønske jeg var flinkere til å ikke si: skal bare først.. for det ender med at det blir glemt, så jeg leker lite.. men Tomine er flink å leke selv, og det er bra.. jeg har lite å bidra med når det gjelder dukkeleking osv.. dessverre..

      GOD JUL!! ♥

      Slett
  7. Så deilig med slike juledager:)
    Her er det og lange, late morninger og deilige frokoster ♥
    Hørtes veldig deilig ut med en spa tur til fjellet altså, ENJOY!!!

    Gleder meg til og følge bloggen din også i 2013!
    Herlig inspirasjon vettuuuu:))

    Ha fortsatt fine dager!

    SvarSlett
  8. Hørtes ut som perfekte dager...Og ganske lik våre jule dager:)

    Kos dere på norefjell.Vi var der i påsken i fjor,og jeg var super fornøyd med
    spa avdelingen,hadde en time med aromaterapi:)

    Ønsker dere fine romjuls dager:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. hahahaha så morsomt :) Gøy at dere tuller og tøyser sammen :)
    EMU tøfler er bare så deilige, jeg er på mitt andre par nå (de er litt annerledes enn dine), jeg elsker de, jeg bor i de. Jeg skal kjøpe herretøfler til samboern også, jeg er sikker på at han blir frelst han også tjihi ;)

    Nyt romjulen og ha en fortsatt god bedring!
    Hilsen Mette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥