tirsdag 18. desember 2012

Fåkke fly bort


Nå er det hektiske dager, for alle...

jeg jobbet til kl 03 i natt, og er mer død enn levende nå
føler jeg. Jeg er snart i mål med alle bookinger, så 
alle får sitt før jul. DET blir fint. 


Krysser fingre for at jeg og mannen rekker en storby
tur på dagtid for å kjøpe inn noen få julegaver, 
og en delilig lunsj sammen. Jeg har nemlig en 
fin gave i kikkerten, men da må vi inn til byen. 

Bilde over viser de nydeligste stolene vi har 
fått inn ( DOMANI ) og jeg gleder meg veldig til 
å nyte et glass rødt i disse i kveld.

Ha en god kveld


6 kommentarer:

  1. ikkje bra å stresse sånn da..
    Håper du lander snart :)

    Stolene ser pefekte ut til å nyte ett glass rødt i!

    SvarSlett
  2. Kanskje på tide å få seg en assistent, Veronica?!
    Husk å ta vare på deg selv oppi alt dette:-)Det stående speilet hvor er det fra? (kanskje spurt om det før, men det ser så flott ut)

    Kos deg med noe godt i glasset.

    Juleklem fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Må si det igjen ,berre lækkert :) Må være himmelriket å omgi seg med såå masse lekre møbler :)Håper du tar deg tid til å kose deg i diise fabelaktige stolene , hvile litt på dine laubær ,som det heter :) Med hilsen Liv

    SvarSlett
  4. Ja, du må huske å sette deg ned å.. ikke bare stresse! Ta vare på deg selv. Snart er julen her ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei! Lurer på om du har lampa i bakgrunnen for salg? Og evt pris? :-)

    SvarSlett
  6. Hei du freshe dame!! Du er virkelig en stor inspirasjon altså!! Men jeg må spørre om de gardinene jeg ser i bakgrunnen hvor er de fra tro? Ønsker deg en GOD juul!!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥