onsdag 26. desember 2012

Fra vår J U L E K V E L D


Hei bloggen


Har dere hatt en fin julefeiring?
 DET har vi.. så koselig, og med så glade barn. 
Svigerinne, svoger og svigerfar var her på julekvelden. 

Ribbe fikk vi spist, og kransen som jeg laget selv, 
( med god hjelp fra Gro på Mester Grønn her i Hønefoss ),
 ble utrolig flottom jeg skal si det selv.. enkelt men flott.
Jeg gjør det helt klart igjen til neste år. 

♥ 



Vi proppet hele dagen, og med favorittkaker
på plass, og riskrem til dessert, blir det 
magisk... Jul er så kos.



Midt i selveste riskremspisingen kom selveste nisesn.. gjett 
om det var noen som ble glad ( moi ) og noen som 
ble livredd ( Tomine ) hehe.. men det er så gøy å se hvor
spent de er, og særlig når nissen kom med det Tomine 
ønsket seg aller aller mest. En snakkende hest. 




Nytt av året, er jo Tomine som kan lese litt, så 
hun tok seg av pakke utdelingen, og DET var stor 
stas. Jeg fikk nydelige gaver, bla skisko 
og ny dress, bøker, og klær - perfekt!! - 
og av min fine snille svigerfar fikk jeg nydelige 
diamant øredobber. 
Jeg ble så glad at jeg begynte å gråte.. 
haha.. en helt herlig kveld. 
På slutten ble jeg ganske så syk, med forkjølelse
og feber, så Tante Stine ryddet hele huset, og 
kjøkken, så var det perfekt til 1. dag. 

Nå er Tomine og far i huset på kino, og jeg 
skal slappe av med en film en god venn har 
kjøpt til meg, før jeg setter i gang med 
oksestek, og fløtegratinerte poteter.. 
jummi




1 kommentar:

  1. Så vakkert dekket julebord og sååå nydelig pyntet juletre! Jeg har også feiret med familien og det er en stor glede å se de små glede seg over julegaver og all godisen.Håper formen er bedre og du kan kose deg resten av julen!Hilsen Berit

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥