lørdag 1. desember 2012

Pangstart



God morgen 1. desember

Tenk at det er advent.. jippii... noe så deilig, 
koselig å flott. LIKER masse.

Tusen takk for alle fantastiske hilsner OG mailer
jeg fikk på innlegget om julestria. DERE er 
helt fantastisk søte, og gir meg veldig mye glede. 

I går pyntet vi juletre her hjemme ( yes.. helt sant ) 
og bilder kommer. En haug med ommøbelering måtte 
til, så nå er det en god del endringer igjen. 
haha.. godt jeg har en mann som er villig til 
å hjelpe, og har lite meninger når det gjelder 
interiør. 




Jeg har fått Delux liggestolen i stuen, og det er jeg så 
glad for, da vi egentlig bruker denne stuen 
så lite, men jeg håper nå, med dobbeldørene slått opp,
og snart nye sofaer der spisestuen står, gjør
sitt til at det blir mer brukt.

Straks kommer Tante S, som skal låne Tomine i dag
 og jeg skal en snartur til byen for å kjøpe 
inn det siste til jentejulebordet i kveld. 
Grøss og gru, så kaldt det er i dag, så
jeg må revurdere skotøy og klær littegrann..
Har lovet dere antrekks bilde, så det 
kommer. 

Ses senere, og ha en fin lørdag så lenge..
har du tid og lyst så anbefaler jeg denne sangen - 
utrolig nydelig, og går på repeat her hos meg




3 kommentarer:

  1. Elsker innstillingen rundt julestria og er så enig.. Pynte og la det glitre ekstra mye og heller ta den store vasken til våren (og da utsetter man den selvsagt til høsten igjen... ;)

    Lekkert juletre og finfin pynting :)

    Kos deg MAX på julebordet i kveld!

    Til uka mååå vi få til en levering :) Snakkes..

    Klem til deg
    Tove

    SvarSlett
  2. Kan jeg spørre om hvorfor treet pyntes nå, så lenge før julaften? Hadde blitt mektig lei hele jula før den startet selv, dersom jeg skulle pyntet nå. Her er fast tradisjon å pynte juletreet kvelden før kvelden, og alle jeg kjenner gjør akkurat det samme.
    Et ekte tre vil jo dessuten ha rydd fra seg til julaften, dersom det ble satt inn nå, og ikke noe er jo så sjarmerende og julekoselig som granlukt i stua, lillejulaften kveld <3

    klem :)

    SvarSlett
  3. Anbefaler at du hører på River flows in you søk den på youtube hvis du liker sånn piano falt helt pladask for den når jeg hørte den :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥